۱۱۲۶۷
۴ نظر
۵۰۲۷
۴ نظر
۵۰۲۷
پ

سقوط مرگبار راز رابطه پنهاني را فاش كرد

سقوط مرگبار زني جوان از طبقه نهم يك ساختمان راز رابطه پنهاني او را با مديرعامل شركت محل كارش فاش كرد.

سقوط مرگبار زني جوان از طبقه نهم يك ساختمان راز رابطه پنهاني او را با مديرعامل شركت محل كارش فاش كرد.

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته ماموران پليس از سقوط مرگبار زني از طبقه نهم يك مجتمع صد واحدي در جنوب تهران مطلع شدند و وقتي به آنجا رفتند، در برابر پيكر خون‌آلود زن ۲۷ساله به نام سميه قرار گرفتند و به پرس‌و‌جو از شوهر او پرداختند. اين مرد كه از حادثه رخ‌داده، شوكه شده بود، به كارآگاهان گفت: «امشب من با يكي از دوستانم قرار ملاقات داشتم اما كاري برايم پيش آمد و زودتر به خانه آمدم هرچه زنگ زدم سميه در را باز نكرد، ولي من مطمئن بودم او در منزل است.

نگران شدم و به پدرزنم تلفن زدم تا او خودش را برساند، در همين حال كه در انتظار بودم يكدفعه متوجه شدم سميه از تراس به پايين پرت شد.»در حالي كه علت سقوط مرگبار معلوم نبود، ساعت شش صبح روز جمعه ساكنان آپارتماني كه در طبقه زيرين خانه سميه قرار داشتند، در تماس با پليس مورد مشكوكي را گزارش دادند و ماموران را به آنجا كشاندند. مرد صاحب‌خانه به ماموران گفت صبح زود وقتي از خواب بيدار شدم، ديدم مرد غريبه‌اي از پشت كولرمان كه در بالكن است، بيرون آمد و بعد از شكستن قفل در خانه فرار كرد.»

از آنجا كه احتمال داشت حضور مرد غريبه با سقوط سميه در ارتباط باشد، ماموران به چهره‌نگاري از فرد ناشناس پرداختند و همسر متوفي بلافاصله او را شناسايي كرد و گفت اين مرد مديرعامل شركتي است كه سميه به عنوان حسابدار در آنجا كار مي‌كرد. كارآگاهان پس از به دست‌آوردن اين سرنخ به تحقيق براي يافتن مديرعامل فراري پرداختند و او را در منطقه كن دستگير كردند. متهم وقتي تحت بازجويي قرار گرفت، با اعتراف به داشتن رابطه پنهاني با سميه راز سقوط اين زن را فاش كرد. او گفت: «سميه حدود يك سال بود كه در شركت من كار مي‌كرد. او هميشه مي‌گفت با شوهرش اختلاف دارد و مي‌خواهد طلاق بگيرد.

من هم از همسرم جدا شده‌ام و قرار بود به زودي با سميه ازدواج كنم. رابطه پنهاني ما مدتي ادامه داشت تا اينكه سميه شب حادثه گفت در خانه تنهاست، من هم براي تعمير رايانه او به منزلش رفتم اما شوهر سميه يكدفعه از راه رسيد ما خيلي ترسيده بوديم و قرار شد از تراس فرار كنيم براي همين با پارچه طنابي درست كرديم و اول من از طبقه نهم به تراس طبقه هشتم رفتم و آنجا مخفي شدم اما سميه وقتي مي‌خواست پايين بيايد، ناگهان سقوط كرد.»اين متهم كه مردي سابقه‌دار است، درباره علت زنداني شدنش در نوجواني نيز گفت: «من آن‌ موقع عاشق پيكان بودم، اما براي خريد ماشين پول نداشتم به همين خاطر با كمك يكي از دوستانم نقشه كشيدم تا از خانه خاله‌ام سرقت كنم و با پول آن پيكان بخرم اما موقع سرقت مادربزرگم خانه خاله‌ام بود.

او ما را ديد و دوستم براي اينكه لو نرويم، او را كشت بعد از آن به خاطر معاونت در قتل و سرقت به هشت سال زندان محكوم شدم و سه سال در كانون اصلاح و تربيت بودم بعد هم عفو و آزاد شدم.»متهم ادامه داد: «من از طريق كانون به شهرداري معرفي شدم و مدتي را در آنجا كار مي‌كردم و همانجا با همسرم كه چهار سال از من بزرگ‌تر بود، آشنا شدم و ازدواج كردم و حالا يك پسر شش‌ساله دارم.»بنا بر اين گزارش متهم اكنون در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سقوط مرگبار راز رابطه پنهاني را فاش كرد




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه چرا این آدم باید عفو بشه بعدش بیادو باعث قتل یکی دیگه بشه!!
      خدایا فقر معنوی و فرهنگی را از جامعه ی ما خارج کن که تا نه دیگه زنی به شوهرش خیانت کنه نه مردی به زنش بی اهمیت باشه
      خدایا محبت را بر ما حاکم کن.

    • mandana

      haghesh bode ke az tabagheye nohom soghot kone kash marde ham soghot mikard mimord

    • حسن71

      چرا همه تقصیر ها افتاد سر مدیر عامل شرکت دیدید که ان خانم گفت باشوهرم مشکل دارم چرا یک خانم باید همچین حرفی را به مدیر عامل شرکتش که اون هم از زنش طلاق گرفته باید بگه پس خانم هم به اندازه ی اقا مقصر است

    • saeed

      ine ke migan ya shohar nakonin ya age shohar kardin ..... payband bashin be zendegi

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج