جاباما
۱۱۲۷۳۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«هفت خان» میزبان بنیامین بهادری می‌شود

مهدی منیری تهیه‌کننده «هفت خان» از تولید این مسابقه در قالب یک فصل ۴۰ قسمتی و حضور چهره‌های معروف در سه قسمت دیگر این مسابقه خبر داد.

خبرگزاری صبا: مهدی منیری تهیه‌کننده «هفت خان» از تولید این مسابقه در قالب یک فصل ۴۰ قسمتی و حضور چهره‌های معروف در سه قسمت دیگر این مسابقه خبر داد.

مسابقه «هفت خان» به کارگردانی سعید رضایت و تهیه‌کنندگی مهدی منیری با اجرای محمدرضا گلزار مدتی است که از پلتفرم نماوا در حال پخش است.

«هفت خان» میزبان بنیامین بهادری می‌شود

مهدی منیری تهیه‌کننده این مسابقه در گفتگو با خبرنگار صبا، درباره آخرین وضعیت آن توضیح داد: در حال حاضر مشغول ضبط قسمت‌های جدید این مسابقه هستیم و مشکلی هم در تولید آن وجود ندارد، اما پیش‌تر قرار بود «هفت خان» در ۲ فصل ۲۰ قسمتی تولید شود که الان تصمیم گرفته شده است در یک فصل ۴۰ قسمتی ساخته شود.

او افزود: شیوه ضبط هر قسمت از این مسابقه به این شکل است که هر قسمت ۲ روز پیش از پخش ضبط می‌شود و شاید این فاصله‌ای که میان فیلمبرداری هر قسمت وجود دارد، باعث گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر افت این مسابقه و یا حتی توقف ضبط آن بوجود آید.

به گفته تهیه‌کننده «هفت خان» در سه قسمت دیگر این مسابقه نیز از چهره‌های معروف برای شرکت دعوت می‌شود تا کمی تنوع در روند مسابقه ایجاد شود.

منیری افزود: البته که این مسابقه برای شرکت افراد عادی و مردمی که در سوالات «هفت خان» امتیاز بالایی کسب کنند طراحی شده است اما برای ایجاد تنوع و جذابیت برای مخاطب تصمیم گرفتیم سه قسمت نیز میزبان چهره‌های معروف باشیم.

به گفته این تهیه‌کننده، این سه فرد معروف خواننده، فوتبالیست و بازیگر هستند و تا این لحظه حضور بنیامین بهادری خواننده برای شرکت در مسابقه قطعی شده است و فردی که به عنوان همراه در کنار این خواننده در مسابقه شرکت می‌کند نیز هنوز مشخص نشده و خود بنیامین بهادری آن را مشخص می‌کند.

منیری در بخش دیگری از صحبت‌های خود، در پاسخ به این پرسش که آیا تا این لحظه گروه «هفت خان» واکسن کرونا دریافت کرده یا خیر، گفت: صحبت‌هایی را شنیدیم که به پروژه‌های درحال تولید واکسن تعلق خواهد گرفت اما نه صحبتی با ما در این باره شد و نه لیستی از ما گرفته شد.

منیری در پایان از ساخت یک سریال برای پلتفرم نماوا خبر داد، هم‌اکنون سناریوی آن درحال بررسی است و عوامل این سریال نیز توسط نماوا انتخاب شده‌اند.

پخش مسابقه «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار و نویسندگی مهشید ورزنده به صورت اختصاصی در نوروز ۱۴۰۰ شروع شد و تا این لحظه ۱۲ قسمت از آن منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج