اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۷۷۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مرجانه گلچین: کیفیت فیلمنامه مبنای انتخابم است

مرجانه گلچین که به تازگی سریال «بوتیمار» را روی آنتن شبکه سه سیما داشت، از علاقه به بازی در نقش‌های متفاوت، ولی مبتنی بر کیفیت متن گفت.

خبرگزاری صبا: مرجانه گلچین که به تازگی سریال «بوتیمار» را روی آنتن شبکه سه سیما داشت، از علاقه به بازی در نقش‌های متفاوت ولی مبتنی بر کیفیت متن گفت.

مرجانه گلچین: کیفیت فیلمنامه مبنای انتخابم است

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: هم اکنون در کار جدیدی حضور ندارم و آخرین بازی من نیز مربوط به سریال «بوتیمار» می‌شود، البته پیشنهاد برای بازی وجود دارد ولیکن در حال سنجش برای بهترین انتخاب هستم.

این بازیگر تاکید کرد: برخلاف تصوری که وجود دارد، تنها نقش‌های طنز به من پیشنهاد نمی‌شود بلکه شخصیت‌های جدی نیز در پیشنهاد‌ها وجود دارد، ولی بیش از هر چیز در انتخاب‌هایم کیفیت متن اهمیت دارد. درضمن به عنوان بازیگر دوست دارم بازی در کاراکترهای مختلف را تجربه کنم.

گلچین با بیان اینکه بازیگران در شرایط کرونایی دوران پرخطری را سپری می‌کنند، بیان کرد: درست است که در پشت صحنه فیلم‌ها و سریال‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود، اما بازیگر جلوی دوربین قادر نیست ماسک بزند پس میزان ریسک و خطرپذیری در کار ما بسیار بالاست. در چنین شرایطی امیدوارم هنرمندان و همه مردم سریع‌تر واکسینه شوند.

او در پاسخ به این پرسش که درباره ساخت سریال‌های نمایشی در پلتفرم‌ها چه نظری دارد، عنوان کرد: اگر تولیدات نمایشی به شکلی مطلوب ساخته شود، مطمئناً نتیجه خوب خواهد بود. حال آن اثر می خواهد در پلتفرم‌ها به نمایش درآید یا در تلویزیون، بنابراین درباره حوزه جدید نمایش، نظرم کیفی است یعنی تا زمانی که آثار مربوطه با کیفیت باشند من نیز از آن استقبال می‌کنم.

این بازیگر در پایان با گلایه از برخی اهالی رسانه گفت: متاسفانه برخی مواقع همکاران شما سخنان را تحریف شده بیان می‌کنند یعنی آن چیزی را که در اصل بازیگر گفته مطرح نمی‌کنند، بلکه شکل و محتوا سخنان را به شکل دلخواه خود عوض کرده و به گونه‌ای دیگر آن را در اخبار ذکر می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج