۱۱۳۰۴۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان عرضه گوشی‌های P۵۰ هواوی

علیرغم عدم اطلاع‌رسانی رسمی از سوی شرکت سازنده، یک پست جدید در رسانه چینی ویبو تاریخ احتمالی عرضه گوشی های P۵۰ هواوی را لو داده است.

کلیک: علیرغم عدم اطلاع‌رسانی رسمی از سوی شرکت سازنده، یک پست جدید در رسانه چینی ویبو تاریخ احتمالی عرضه گوشی های P۵۰ هواوی را لو داده است.

هواوی در رویداد دیجیتالی اخیر خود، از نسخه جدیدی از اندروید رونمایی کرد. سیستم عامل هارمونی با شمار بسیاری از محصولات هواوی سازگاری داشته و با اینکه تنها یک انشعاب از اندروید به نظر می‌رسد، اما هواوی قصد دارد به جای اندروید، از هارمونی به عنوان OS پیش‌فرض دستگاه‌های آتی خود استفاده کند.

زمان عرضه گوشی‌های P۵۰ هواوی

همان‌طور که می‌دانید، هواوی هنوز در لیست سیاه تحریم‌های ایالات متحده قرار داشته و قادر به استفاده از اپلیکیشن های گوگل یا همکاری با هیچ شرکت آمریکایی نیست.

شرکت چینی طی رویداد دیجیتالی خود، گوشی های سری P50 را به عنوان پاسخی در برابر تحریم‌های آمریکایی معرفی کرد. با اینکه توزیع این گوشی های پرچم‌دار به بازار با تأخیر مواجه شده، اما زمان عرضه P50 Pro به عنوان نخستین پرچم‌دار سال هواوی لو رفته است.

محصول جدید کمپانی Huawei از طراحی باریک و سبک و همین‌طور زبان طراحی نمادین استفاده می‌کند و عکس‌برداری موبایل را به سطح جدیدی منتقل کرده است.

زمان عرضه گوشی‌های P۵۰ هواوی

نسخه عادی گوشی های سری P۵۰ دارای دو ماژول دوربین با برند لایکا در پنل پشتی است. البته گفته می‌شود که P۵۰ آخرین محصول هواوی با نمایش نام Leica در پنل پشتی است، چون این شرکت آلمانی به ساخت گوشی های اندرویدی انحصاری روی آورده و دیگر مایل به همکاری با هواوی نیست.

تاکنون اطلاعات خاصی درباره مشخصات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری یا حتی تاریخ عرضه از سوی کمپانی چینی اعلام نشده است. با این حال، یک پست جدید در رسانه اجتماعی Weibo به زمان احتمالی توزیع این محصول اشاره می‌کند.

یک عدد دودویی در این پست به چشم می‌خورد که با تبدیل آن به فرم ده‌تایی، عدد ۷۲۹ به دست می‌آید. عدد ۷۲۹ را می‌توان به صورت ۷/۲۹ تفسیر کرد. اگر این افشاسازی صحت داشته باشد، می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی P۵۰ در این تاریخ به بازار عرضه می‌شود.

توزیع گوشی جدید در اواخر ماه ژوئیه یک فرصت مناسب برای کمپانی چینی محسوب می‌شود، چراکه رقبایی همچون سامسونگ و اپل قرار است به ترتیب در ماه‌های اوت و سپتامبر از پرچم‌دارهای خود رونمایی کنند.

البته باید خاطرنشان کرد که گوشی های سری جدید احتمالا با استقبال چندانی در بازار جهانی مواجه نخواهند شد. گوشی P۵۰ Pro به عنوان پرچم‌دار اصلی، فاقد برنامه‌های گوگل است و این موضوع چندان خوشایند طرفداران اندروید نیست. در اصل گوشی های سری P۵۰ مخصوص چینی‌ها ساخته شده که توان دسترسی به اپلیکیشن های گوگل را ندارند.

تحریم‌های اعمال‌شده از سوی آمریکا تنها موجب چالش‌های نرم‌افزاری برای هواوی نشده است. این سازنده چینی در تهیه تراشه‌های پیشرفته نیز با مشکل مواجه بوده و شرایط سختی جهت رقابت با سامسونگ و اپل دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج