adexo3
۱۱۳۱۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پاسخ جالب احمدي‌نژاد به آمريكایی ها

رييس‌جمهور با اشاره به ادعاي كذب اخير آمريكا عليه ايران، تصريح كرد: ملت ايران را متهم به تروريسم مي‌كنند، در صورتي كه ترور مربوط به انسان‌هاي بي‌فرهنگ است.

رييس‌جمهور با اشاره به ادعاي كذب اخير آمريكا عليه ايران، تصريح كرد: ملت ايران را متهم به تروريسم مي‌كنند، در صورتي كه ترور مربوط به انسان‌هاي بي‌فرهنگ است.

محمود احمدي‌نژاد با بيان اين مطلب، افزود: ملت ايران ملت بافرهنگي است و احتياج به ترور ندارد و ترور كار شماهاست.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه در حال حاضر وضعيتي كه در دنيا حاكم است، شايسته انسان و انسانيت نيست، با انتقاد از وضعيت اخير جهان گفت: اين وضع نمي‌گذارد كه انسان‌ها بزرگ شوند و هيچ كس از اين وضع راضي نيست.

وي با اشاره به ديدارهاي خود با گروه‌هاي مختلف آمريكا در جريان سفر اخيرش به نيويورك جهت شركت در مجمع عمومي سازمان ملل گفت: در ديدارهايي كه با آنها داشتيم متوجه شديم كه آنها نيز از وضعيت موجود جهان ناراضي هستند، همه از اين وضعيت ناراضي هستند و به دنبال تغيير هستند و اگر راه درست و حقيقت به درستي معرفي شود، همه آن را انتخاب مي‌كنند.

وي با اشاره به حاكميت استكبارگران در چند صد سال اخير اظهار داشت: آنها با بلاهايي كه بر سر بشريت آوردند، روي تمام بدكاران و زشت‌كاران تاريخ را سفيد كرده‌اند، آنها امروز به بن‌بست رسيده‌اند و وقتي مي‌بينند پرچمي در جهان بلند شده است كه حاوي فرهنگ و انديشه ملت ايران است، روحيه انقلاب ملت ايران است اين موضوع براي آنها سخت است و طراحي مي‌كنند كه آن را مورد هجمه قرار دهند.

وي يادآور شد : بر اين اساس يك روز جنگ تحميلي ، يك روز ديگر محاصره و تحريم اقتصادي و روز ديگر فشار سياسي وارد مي‌كنند و هر روز يك جوسازي ايجاد مي‌كنند.

احمدي‌نژاد با اشاره به جوسازي‌هاي غربي‌ها عليه ملت ايران و متهم كردن ملت ايران به تروريست گفت: ملت ايران را متهم به ترور مي‌كنند، در صورتي كه ترور مربوط به انسان‌هاي بي‌فرهنگ است، ملت ايران ملتي با فرهنگ است و احتياجي به ترور ندارد و ترور كار شماهاست.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: تمام اين فشارها براي اين است كه ما خودمان را پيدا نكنيم و پيشرفت نكنيم.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پاسخ جالب احمدي‌نژاد به آمريكایی ها


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ؟؟؟ریال ایران بی ارزش ترین پول جهان شد طی6سال1384تا1390مبارکه از دهم به اول شدیم هورا....هفته اختلاس مبارکباد بر خاوریان خاوری خاورغربی نشین.....بگیرگم نشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج