۱۱۳۳۴۱۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

عضو مجلس خبرگان:

وزارت نیرو مقصر اصلی وضع خوزستان است

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از دوسال پیش بروز این فاجعه زیست محیطی را پیش بینی کرده بودیم و مدام به وزات نیرو بروز این اتفاق را گوش زده کرده بودیم و اکنون فرصت فکر کردن نیست هرچه سریهتر حق آبه هورالعظیم را تامین کنید.

خبرگزاری تسنیم: نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از دوسال پیش بروز این فاجعه زیست محیطی را پیش بینی کرده بودیم و مدام به وزات نیرو بروز این اتفاق را گوش زده کرده بودیم و اکنون فرصت فکر کردن نیست هرچه سریهتر حق آبه هورالعظیم را تامین کنید.

آیت الله عبدالکریم فرحانی اظهار داشت: پس از سیل سال ۹۸، بروز خشک سالی و تنش آبی در استان توسط کارشناسان پیش بینی شده بود که در این خصوص جلسات متعددی از دو سال گذشته تاکنون جهت مدیریت آب برای گذر از تنش آبی فعلی برگزار شد.

وزارت نیرو مقصر اصلی وضع خوزستان است

وی افزود: در تمام طول این دوسال هشدارهای و تذکرات متعددی به وزارت نیرو داده شد تا به صورت تخصصی مانع بروز خشک سالی و تنش آبی در خوزستان شود ولی گویا به همه آن تذکرات توجهی نشده بود که اکنون شاهد بروز یک فاجعه زیست محیطی در استان خوزستان شده‌ایم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون در شرایطی هستیم که حق آبه تالاب هورالعظیم تبدیل به یک مسئله حیاتی شده ‌که اگر مدیریتی برآن صورت نگیرد شاهد بروز یک بحران جدید در استان خوزستان خواهیم شد.

آیت‌الله فرحانی بیان داشت: با توجه به هشدارها در طی دوسال گذشته به وزرات نیرو، اکنون مسئولیت اصلی این اتفاق مستقیم برعهده این سازمان است و هیچ عذری دیگر، قابل پذیرش نیست چرا که فرصت چاره جویی و مدیریت صحیح آب را وزارت نیرو داشت.

وی در ادامه افزود: اکنون اصلی ترین مطالبه مردم خوزستان از وزارت نیرو این است که هر چه سریع‌تر حق‌آبه هور العظیم تامین شود تا از بروز یک فاجعه و نابودی زیست بوم منطقه و دام مردم روستایی جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج