adexo3
۱۱۳۴۰۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کاهش ظرفیت تولید اکسیژن با قطعی مکرر برق

رییس اتحادیه کشوری گاز‌های طبی و صنعتی با گلایه از قطعی مکرر برق در روز‌های اخیر گفت: قطعی برق در میزان ظرفیت تولید اکسیژن تاثیر گذاشته است و با کاهش تولید در روز‌های اخیر مواجه هستیم.

خبرگزاری ایرنا: رییس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی با گلایه از قطعی مکرر برق در روزهای اخیر گفت: قطعی برق در میزان ظرفیت تولید اکسیژن تاثیر گذاشته است و با کاهش تولید در روزهای اخیر مواجه هستیم.

پیکان کلانتری تصریح کرد: عمده مصرف تولید اکسیژن با برق است و زمانی که برق قطع می شود، زمان بیشتری لازم است تا موتور دستگاه‌های اکسیژن‌ساز فعال شود و به همین دلیل زمان کمتری برای تولید داریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با شروع موج پنجم شیوع کرونا و افزایش دو برابری تقاضا برای اکسیژن، به علت قطع برق میزان تولید کاهش یافته است و ادامه این روند مراکز درمانی را با مشکل کمبود اکسیژن روبه رو خواهد کرد.

کلانتری اظهار داشت: روز گذشته به‌مدت ۶ ساعت مشکل قطعی برق داشتیم و به طور عملی نصف روز تولید نداشتیم و بیش از ۱۰ ساعت کار تعطیل شد؛ به همین دلیل ضروری است هرچه سریعتر راهکاری برای این مساله دیده شود و اداره برق مناطقی که کارخانه‌های تولید اکسیژن در آنها مستقر هستند را شناسایی کند تا خاموشی ها در این مناطق به حداقل برسد.

رییس اتحادیه کشوری گازهای طبی و صنعتی تاکید کرد: این مشکل تنها برای کارخانجات تهران نیست بلکه کارنجات فعال در استان های دیگر مانند، فارس، خوزستان، اصفهان نیز تماس های زیادی در خصوص کاهش تولید به دلیل قطعی برق داشتند و لازم است تا اداره برق در شرایط این روزهای تشدید بیماری کرونا و افزایش مراجعان به بیمارستان ها همکاری لازم را با کارنجات تولیدی اکسیژن داشته باشد تا شاهد معظل کمبود اکسیژن نباشیم.

طی روزهای گذشته به دنبال گرمای هوا و بالا رفتن مصرف مشترکان برق، خاموشی هایی در کشور بدون اعلام قبلی رخ داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج