جاباما
۱۱۳۸۵۸۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

استاندار: گلایه‌مندی مردم خوزستان بر حق است

استاندار خوزستان گفت: در وقایع روزهای اخیر استان خوزستان، گلایه‌مندی‌ها و خواسته‌های جوانان و مردم بر حق است و دولت و نظام هم با همه توان برای کاهش آلام مردم و انجام خواسته‌های آنان پای کار آمده است اما انتظار است شیوخ، بزرگان و نخبگان استان، جوانترها را به خویشتن‌داری، نصیحت و ارشاد کنند.

ایسنا: استاندار خوزستان گفت: در وقایع روزهای اخیر استان خوزستان، گلایه‌مندی‌ها و خواسته‌های جوانان و مردم بر حق است و دولت و نظام هم با همه توان برای کاهش آلام مردم و انجام خواسته‌های آنان پای کار آمده است اما انتظار است شیوخ، بزرگان و نخبگان استان، جوانترها را به خویشتن‌داری، نصیحت و ارشاد کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست با جمعی از شیوخ و بزرگان عشایر عرب استان خوزستان که روز چهارشنبه همراه با فرمانده سپاه استان به مناسبت عید قربان و دهه ولایت و امامت انجام شد، با تشریح پیگیری‎ها و اقدامات صورت‌گرفته برای کاهش مشکلات کشاورزان، دامداران و روستاهای دچار تنش آبی اظهار کرد: با مجموعه تصمیمات و مصوبات مختلف اعتباری، در حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت خسارت کشاورزان و دامداران، انجام پروژه‌های ضربتی برای آبرسانی و تامین تانکرهای متعدد در نظر گرفته شده است.

استاندار: گلایه‌مندی مردم خوزستان بر حق است

وی افزود: با مصوبه دولت، این اعتبار به صورت صددرصدی تخصیص خواهد یافت و ۵۰ درصد از این رقم که حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است، روز دوشنبه هفته آینده به صورت نقد واریز خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین اقدامات اضطراری برای مرطوب‌سازی کانال‌ها و انهار مختلف صورت گرفته است. در زمینه شبکه فاضلاب و روان‌آب‌ها نیز با پیگیری‌هایی که داشتیم ۵۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی جذب شده است.

سلیمانی‌دشتکی افزود: در وقایع روزهای اخیر استان خوزستان، گلایه‌مندی‌ها و خواسته‌های جوانان و مردم بر حق است و دولت و نظام هم با همه توان برای کاهش آلام مردم و انجام خواسته‌های آنان پای کار آمده است اما انتظار است شیوخ، بزرگان و نخبگان استان، جوانترها را به خویشتن‌داری، کنار گذاشتن احساسات کاذب و پرهیز از دنباله‌روی و افتادن در مسیر نقشه‌های شوم دشمنان نصیحت و ارشاد کنند چرا که همه ما از همین نظام هستیم و نباید اجازه دهیم نظام ما آسیب ببیند.

در ادامه سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تشریح اقدامات سپاه و نیروهای جهادی برای انجام پروژه‌های ضربتی آبرسانی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از خشکسالی گفت: این نشست‌های صمیمانه میان مسئولان و مردم در سطح دنیا کم‌نظیر است و این امر، نشان‌دهنده الفت عمیق و انسجام میان اقوام و حاکمیت است و مهمترین سرمایه نظام نیز همین اعتماد و رافت اسلامی میان جامعه و مسئولان است.

وی تاکید کرد: همه ما از خانواده نظام هستیم و در هر خانواده‌ای هم ممکن است اختلاف نظر و کاستی وجود داشته باشد اما نباید اجازه دهیم بیگانگان و دشمنان از این اختلافات درونی سوءاستفاده کنند.

در این نشست، ابتدا تعدادی از شیوخ عرب به بیان مشکلات و دغدغه‌های روز استان خوزستان و کاستی‌ها و نارسایی‌های مختلف در حوزه‌های زیرساختی و اشتغال پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه گفتین بی نظیر هست ولی در عمل هیچ کاری نکردین

    • بدون نام

      اقای استاندار به فرماندار بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج