جاباما
۱۱۳۹۵۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید اپل

شرکت اپل به احتمال زیاد در پاییز امسال از سری هفتِ ساعت‌های هوشمندی خود با عنوان «Apple Watch ۷» رونمایی خواهد کرد؛ ساعتی که رقیب اصلی سری چهارم ساعت‌های گلکسی سامسونگ خواهد بود.

یورو نیوز: شرکت اپل به احتمال زیاد در پاییز امسال از سری هفتِ ساعت‌های هوشمندی خود با عنوان «Apple Watch ۷» رونمایی خواهد کرد؛ ساعتی که رقیب اصلی سری چهارم ساعت‌های گلکسی سامسونگ خواهد بود.

یکی از رایج‌ترین شکایت‌هایی که اکثر دارندگان ساعت‌های هوشمند اپل داشته‌اند، طول عمر پایین باتری آنها به ویژه در زمان استفاده از برنامه‌های مخصوص تناسب‌اندام است. سه مدل قبلی ساعت‌های هوشمند اپل یا «اپل واچ» دارای باتری‌هایی با طول عمر ۱۸ ساعت بودند ولی گفته می‌شود، سری هفتم با استفاده از تراشه S۷ دو طرفه که دارای اندازه کوچکتری است، فضایی بیشتری برای استفاده از باتری بزرگ‌تر پیدا کرده است.

ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید اپل

بنابراین سری هفتِ ساعت‌های هوشمندی اپل دارای ویژگی‌هایی جدیدی در برنامه‌های مخصوص سلامتی و تناسب‌اندام خواهد بود. اما استفاده از حسگر‌ جدید کنترل قند خون همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود که احتمال استفاده از آن در سری بعدی ساعت‌های هوشمند اپل بیشتر باشد. اما به احتمال زیاد، سری چهارم ساعت‌های گلکسی سامسونگ که انتظار می‌رود تابستان امسال رونمایی شود دارای برنامه کنترل قند خون خواهد بود.

نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل از نظر ظاهری نیز تفاوت‌هایی با نسل‌های قبلی خود خواهد داشت؛ از جمله، حاشیه نازک‌تر صفحه نمایش و لبه‌های صاف‌تر. همچنین افزون بر رنگ‌های رایج قرمز، آبی، نقره‌ای و مشکی، این مدل دارای رنگ سبز مریم گلی نیز خواهد بود.

این سری از ساعت‌های هوشمند اپل، نخستین سری خواهد بود که از نرم افزار جدید WatchOS 8 استفاده خواهد کرد؛ نرم‌افزاری که در ژوئن گذشته رونمایی شد.

سه مدل قبلی ساعت‌های هوشمند اپل با قیمت پایه ۳۹۹ دلار روانه بازار شده بودند. بنابراین اگر شرکت اپل به دنبال افزایش قیمت محصولات خود در سال ۲۰۲۱ نباشد، اپل واچ هفت نیز می‌تواند با همان قیمت عرضه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج