جاباما
۱۱۴۴۲۶۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رئیس بنیاد شهید را از خانواده شهدا منصوب کنید

جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در نامه ای خطاب به سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با بیان مشکلات و چالش های پیشروی خانواده‌های معظم ایثارگران درخواست کردند رئیس بنیاد شهید از میان سرمایه‌های انسانی خانواده شهدا منصوب شود.

برترین‌ها: جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در نامه ای خطاب به سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با بیان مشکلات و چالش های پیشروی خانواده‌های معظم ایثارگران درخواست کردند رئیس بنیاد شهید از میان سرمایه‌های انسانی خانواده شهدا منصوب شود.

متن این نامه به شرح زیر است.

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری

سلام علیکم

با گرامی ‌داشت ایام بزرگداشت شهادت حضرت سیدالشهدا و آرزوی سلامتی و توفیق حضرتعالی؛ همان گونه که مستحضرید خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بازمانده مردان مردی هستند که در روزگار عیار مردی و نامردی، در مقابل دشمن سینه سپر کردند.

خانواده ايثارگران انقلاب اسلامي همواره پاسدار ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند و همچون هشت سال دفاع مقدس هم اكنون نيز مدافع حرم اهل بيت و حريم ولايت می باشند.

به محضر جنابعالی اعلام می داریم که متاسفانه در سال‌های اخیر در سایه بی تدبیری و حاکمیت پیرسالاری و‌ رابطه گرایی به جای شایسته سالاری، مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران که کار ویژه آن رسیدگی به خانواده ایثارگران، تامین آسایش و رفاه و جبران درد یتیمی این قشر مظلوم در دولت است، هزینه های زیادی بر ما تحمیل کرده است .

علی الخصوص در دو حوزه مسایل اقتصادی با تورم و بحران های ناگوار فعلی و مسایل درمانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران با چالش ها و مشکلات بزرگی مواجه است.

به عنوان نمونه در حوزه اقتصادی، بانک دی که با سرمایه های خانواده ایثاگران تشکیل شده ، امروز یک بانک ورشکسته است.

همچنین سازمان اقتصادی کوثر که قرار بود موجب امنیت اقتصادی و رفاه خانواده ها که اغلب به لحاظ مالی کم بضاعت و کم توان هستند را تامین کند، امروز به یک بنگاه اقتصادی کم بهره و بدون فایده تبدیل شده و سرمایه های اندک قشر ایثارگر را از بین برده است به گونه ای که با کوهی از بدهی و شرکت های ورشکسته و عملا بدون بازده روبروست.

مساله دیگر، مساله درمان خانواده ایثارگران است که امروز به دلیل بدهی های سنگین و گسترده بنیاد شهید به دستگاه های مرتبط با بیمه گذار(بنیاد شهید)، مراکز درمانی از پذیرش دفترچه های تحت پوشش بنیاد شهید سرباز زده و جانبازان و خانواده های آنان را پذیرش نمی‌کنند. از سوی دیگر همین امر باعث شده است تا مراکز درمانی محدودی اقدام به ارائه خدمات کنند.

در طی چند سال گذشته بارها و بارها، پدر مهربان مان، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای دامت برکاته، در مورد اجرای قانون جامع ایثارگری تذکرات بسیاری داده اند، اما همچنان بسیاری از مواد این قانون در سایه بی توجهی و عدم پیگیری مدیران بنیاد شهید مغفول مانده است.

آقای رئیس جمهور!
حالا که خداوند قادر متعال فرصت خدمت به انقلاب و مردم ایران اسلامی ذیل رهبری داهیانه امام خامنه ای به حضرتعالی اعطا کرده است و در آستانه تشکیل دولت جوان انقلابی، تقاضا داریم به مصداق آیه شریفه ی «إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها» نسبت به انتخاب معاون خود و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهتمام ویژه ای به خرج دهید تا فردی جوان، با انگیزه و دردآشنا و از دل خانواده معزز ایثارگران منصوب فرمایید؛ کسی که درد و رنج ما را با پوست و گوشت و استخوان خود درک کرده باشد.

از سوی دیگر با توجه به لزوم احیای ساختارها و ظرفیت های اقتصادی موجود در این نهاد، تجربه و دانش و تسلط کافی در فعالیت های اقتصادی را دارا باشد تا بتواند ضمن افزایش بهره وری و خدمات رسانی بنیاد شهید و هم افزایی در ساختار دولت، موجب افزایش رفاه و آسایش خانواده های محجوب و مظلوم شهدا و ایثارگران را فراهم کند.

مایه افتخار است باستحضار برسانیم در میان فرزندان شهدا و ایثارگران، سرمایه انسانی عظیمی وجود دارد که در دولت‌های اخیر و سایر نهادها عملکرد موفق و قابل توجهی داشته‌اند و ما امید و انتظار داریم با هوشمندی جنابعالی، معاون رئیس جمهور در امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید، جوان موفقی از خانواده ‌های عزیز شهدا منصوب شود.

پیشاپیش از حسن نظر و توجه حضرتعالی که همواره مدافع حقوق ایثارگران بوده اید، کمال تشکر را داریم و از درگاه حضرت حق برای موفقیت روزافزون شما و دولت انقلابی تان دعا می‌کنیم‌.

و من اللَّه التوفيق و عليه التكلان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج