adexo3
۱۱۴۵۳۰۸
۵۰۷۹
۵۰۷۹
پ

جامعه مردان هیچ اعتمادی به زنان ندارد

معصومه پاشایی بهرام گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت دانشگاه‌ها را زنان تشکیل می‌دهند بنابراین روا نیست که در این میان زنان را نادیده بگیریم و سرمایه گذاری که بر آن‌ها انجام دادیم را از بین ببریم.

خبرگزاری برنا: معصومه پاشایی بهرام گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت دانشگاه‌ها را زنان تشکیل می‌دهند بنابراین روا نیست که در این میان زنان را نادیده بگیریم و سرمایه گذاری که بر آنها انجام دادیم را از بین ببریم.

معصومه پاشایی بهرام، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان در انتقاد از نبود وزیر زن در لیست کابینه دولت سیزدهم گفت: با اینکه در گمانه زنی‌ها نام چند وزیر زن مطرح شد اما درنهایت اتفاقی نیفتاد و متاسفانه شاهد حضور زنان در کابینه دولت نخواهیم بود.

او با تاکید بر اینکه جامعه مردان به زنان اعتمادی ندارد، ادامه داد: ایرادی که به جامعه وارد است و ما زنان همیشه به آن انتقاد داشتیم این است که جامعه مردان هیچ اعتمادی به زنان ندارد و فکر می‌کنند هیچ زنی نمی‌تواند هم سطح آنها در پُست‌های مدیریتی کار کند درحالی که واقعا اینگونه نیست.

پاشایی بهرام تصریح کرد: علت اصلی عقب ماندگی کشورهای جهان سوم این است که بر ۵۰ درصد جامعه خود یعنی زنان سرمایه گذاری نمی‌کنند و درنهایت استفاده‌ای هم نمی‌برند اما ما در کشورمان ایران بر روی زنان سرمایه گذاری می‌کنیم و برای تحصیلات عالی آنها خرج می‌کنیم ولی درنهایت آنها را نادیده گرفته و هنگامی که وقتش می‌رسد استفاده‌ای از آنها نمی‌کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان بسیار توانمندی درکشورمان وجود دارند، گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت دانشگاه‌ها را زنان تشکیل می‌دهند و اجرای عدالت آموزشی باعث شده در کشورمان زن و مرد در کنار یکدیگر تحصیل کنند و به مدارج بالای تحصیلی برسند بنابراین روا نیست که در این میان زنان را نادیده بگیریم و از حاصل سرمایه گذاری که انجام دادیم کشور را محروم کنیم.

او ادامه داد: بنده به عنوان یک فعال حقوق زن انتظار داشتم نه در سطح معاونت بلکه در سطح وزرا شاهد حضور یک زن باشم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این سرمایه اجتماعی نادیده گرفته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج