۱۱۴۷۸۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خداحافظی اردکانیان با خانواده صنعت آب و برق

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در پیام خداحافظی خطاب به همکاران صنعت آب و برق نوشت: نیل به اهداف و دستاورد‌های ارزشمند که می‌تواند زمینه‌ساز توفیقات بیشتر در سال‌های آینده باشد، جز با کمک و تلاش مجدانه شما همکاران گرامی میسر و ممکن نبود و بی‌تردید مهم‌ترین نیروی محرکه این تلاش و تحول، دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق همه ما به میهن و مردم سرافرازمان است.

خبرگزاری برنا: رضا اردکانیان، وزیر نیرو در پیام خداحافظی خطاب به همکاران صنعت آب و برق نوشت: نیل به اهداف و دستاوردهای ارزشمند که می‌تواند زمینه‌ساز توفیقات بیشتر در سال‌های آینده باشد، جز با کمک و تلاش مجدانه شما همکاران گرامی میسر و ممکن نبود و بی‌تردید مهم‌ترین نیروی محرکه این تلاش و تحول، دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق همه ما به میهن و مردم سرافرازمان است.

در پیام خداحافظی "رضا اردکانیان" خطاب به خانواده بزرگ صنعت آب و برق آمده است:

همکاران ارجمند و ساعی خانواده بزرگ صنعت آب و برق

با سلام،

در پرتو الطاف بی‌کران الهی و دعای خیر مردم، همراهی‌ها و دلگرمی‌های مسئولین ارشد کشور و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ارکان دولت و مجلس شورای اسلامی، وزارت نیرو در دولت دوازدهم به‌رغم مضایق بی‌سابقه ناشی از جنگ اقتصادی، شیوع ویروس کرونا و مواجهه با برخی اثرات مهم تغییر اقلیم از جمله وقوع خشک‌ترین و سیلابی‌ترین سال‌های آبی نیم قرن اخیر، که دوران پرتنشی از مدیریت را رقم زد، از کارنامه درخشان و قابل قبولی برخوردار است، انتخاب به عنوان دستگاه برتر ملی در ارزیابی‌های چهار جشنواره متوالی شهید رجایی(۱۴۰۰-۱۳۹۷) از جمله نمادهای این امر بشمار می‌رود.

خدمت به ملت بزرگ ایران از طریق به بهره‌برداری رساندن منظم و برنامه‌ریزی شده صدها طرح بزرگ و مهم زیربنایی آب و برق در اقصی نقاط کشور و شروع عملیات اجرایی طرح‌های متعدد دیگر به همراه پرداختن به طرح‌های مهم سازوکاری عمدتاً معطوف به مدیریت توأمان تولید و مصرف، تسریع و تسهیل فرآیندهای انجام کار و ارتقای حقوق و سطح خدمات و عبور پیروزمندانه از شرایطی که دشمنان این آب و خاک، تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفتند تا ملت ایران را به زانو درآورند، افتخار بزرگی است که در طول حدود ۱۴۰۰ روز گذشته نصیب اینجانب نیز شد و همراهی و همکاری با شما عزیزان در این راه، حلاوت این تجربه را صدچندان نمود.

نیل به این اهداف و دستاوردهای ارزشمند، که می‌تواند زمینه‌ساز توفیقات بیشتر در سال‌های آینده باشد، جز با کمک و تلاش مجدانه شما همکاران گرامی میسر و ممکن نبود و بی‌تردید مهمترین نیروی محرکه این تلاش و تحول، دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق همه ما به میهن و مردم سرافرازمان است.

رجاء واثق دارم در سال‌های پیش‌رو همچنان با حفظ و تقویت این روحیه جهادی و قدر دانستن وقت و زمان به‌عنوان مهمترین سرمایه زندگی، این راه را با انگیزه و توان مضاعف ادامه خواهید داد و موجبات خشنودی خداوند و رضایتمندی ملت سرافراز ایران را فراهم خواهید آورد.

از یکایک شما عزیزان همکار و خانواده‌های محترمتان، که طی این سال‌ها پشتیبان شما در به انجام رساندن مسئولیت‌ها و ماموریت‌های خطیرتان بوده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری نموده و حلالیت می‌طلبم. از ذات اقدس باری‌تعالی سلامتی و توفیق روزافزون‌تان را خواستارم و همگی‌تان را به خداوند بزرگ می‌سپارم. موفق و سربلند باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج