۱۱۵۰۱۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اپل‌واچ سری ۷ احتمالا با تاخیر به بازار می‌آید

گزارشی تازه می‌گوید تولید نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل موسوم به اپل واچ سری ۷ به خاطر پیچیدگی طراحی این محصولات به تاخیر افتاده است.

دیجیاتو: گزارشی تازه می‌گوید تولید نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل موسوم به اپل واچ سری ۷ به خاطر پیچیدگی طراحی این محصولات به تاخیر افتاده است.

اپل‌واچ سری ۷ احتمالا با تاخیر به بازار می‌آید

مطابق اعلام خبرگزاری Nikkei Asia، منابع آگاه به ماجرا می‌گویند تامین‌کنندگان اپل از هفته گذشته تولید اپل واچ سری ۷ را در مقیاس پایین آغاز کرده و از همان ابتدا با چالش‌های اساسی در دستیابی به استانداردهای کیفی روبرو بوده‌اند.

سه منبع گفته‌اند که کیفیت پایین تولید احتمالا به خاطر پیچیدگی طراحی دستگاه‌هاست. اپل واچ سری ۷ تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی داشته و مونتاژکنندگان در هنگام سوار کردن قطعات و ماژول‌ها با مشکلات متنوعی مواجه هستند.

تامین‌کنندگان اپل به خاطر همین طراحی پیچیده که ظاهر لبه‌های اپل واچ را شبیه آیفون ۱۲ تخت می‌کند، تولید را موقتا متوقف کرده‌اند تا مهندسان موانع را برطرف کرده و شرایط را برای تولید انبوه آماده کنند. بر اساس گزارش امروز، اپل واچ سری ۷ می‌تواند فشار خون را اندازه‌گیری کند و همین قابلیت پیچیدگی‌ها را بیشتر کرده است.

سخت‌افزاری که امکان اندازه‌گیری فشار خون را داشته باشد، برای دریافت گواهی مقاومت در برابر آب کار سخت‌تری دارد و باید چالش‌های مهندسی بیشتری را پشت سر بگذارد. چند روز پیش در گزارشی به شما گفتیم که اپل احتمالا ۲۳ شهریور در مراسمی از آیفون ۱۳ پرده برمی‌دارد و شاید در همین مراسم اپل واچ سری ۷ را هم ببینیم.

حالا Nikkei Asia می‌گوید این زمان‌بندی ممکن است تحت تاثیر مشکلات تولید قرار بگیرد و به تعویق بیفتد. با این حال، احتمال قوی‌تر این است که تاخیر در تولید موجب تاخیر در زمان عرضه شود و زمان‌بندی رونمایی را تغییر ندهد. برای مثال، تامین‌کنندگان اپل چند ماه پیش در زمینه تولید نمایشگر Mini-LED آیپد پرو جدید دچار مشکل شده بودند، ولی این مسئله رونمایی آیپد پرو M1 به تعویق نینداخت.

بلومبرگ هم در گزارشی بر طبق شنیده‌های منابع آگاه می‌گوید زمان عرضه احتمالا به خاطر طراحی جدید اپل واچ سری ۷ دچار تاخیر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج