۱۱۵۳۳۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دوربین آیفون هنگام موتورسواری آسیب می‌بیند!

کمپانی اپل با ایجاد یک صفحه جدید در بخش پشتیبانی سایت خود به کاربران موتورسوار آیفون‌های خود اخطاریه‌ای مبنی بر احتمال بروز مشکلات در سیستم دوربین گوشی آن‌ها منتشر کرد.

کلیک: کمپانی اپل با ایجاد یک صفحه جدید در بخش پشتیبانی سایت خود به کاربران موتورسوار آیفون‌های خود اخطاریه‌ای مبنی بر احتمال بروز مشکلات در سیستم دوربین گوشی آنها منتشر کرد.

دوربین آیفون هنگام موتورسواری آسیب می‌بیند!

غول آمریکایی روز جمعه صفحه جدیدی در بخش پشتیبانی سایت خود ایجاد کرد و از کاربران موتورسوار آیفون درخواست کرد تا مراقب گوشی‌های خود باشند.

به گفته اپل لرزش‌های ایجاد شده توسط اجزا داخلی موتورها می‌تواند به مرور زمان سیستم لرزش‌گیر دوربین آیفون‌ها را با اختلال مواجه کرده و این مسئله باعث می‌شود تصاویر با کیفیت پایین ثبت شوند.

از آنجایی که بدنه موتورسیکلت معمولا در هنگام حرکت با لرزش‌های زیادی همراه است گفته می‌شود این مسئله به مرور می‌تواند سیستم دوربین آیفون را با مشکل مواجه کند.

دوربین آیفون هنگام موتورسواری آسیب می‌بیند!

گفته می‌شود حتی قرار دادن آیفون‌ها در سبد‌های متصل به اسکوتر و دیگر وسایل نقلیه تفریحی می‌تواند سبب بروز مشکلات در بخش لرزش‌گیر دوربین گوشی‌های اپل شود.

این مسئله نشان می‌دهد حتی لرزش‌های مداوم با قدرت بسیار کم نیز می‌تواند مشکلات جدی برای گوشی‌های غول کوپرتینو ایجاد کند.

به گفته اپل سیستم لرزش‌گیر و فوکوس خودکار آیفون‌ها در یک دایره بسیار کوچک قرار گرفته است و از مقاومت بالایی برخوردار است.

اما برخی موارد همچون ایجاد ارتعاشات دامنه بالا برای آنها به واسطه لرزش‌های ایجاد شده موتور یا اسکوترها می‌تواند عملکرد دوربین را با اختلال ایجاد کرده و در نتیجه به مرور زمان تصاویر با کیفیت پایینی ثبت شوند.

همان‌طور که می‌دانید سیستم OIS (لرزش‌گیر) گوشی‌های هوشمند باعث می‌شوند در صورت لرزش دست کاربران هنگام عکاسی، تصاویر تار نشده و با کیفیت بالا ثبت شوند.

از آنجایی که سیستم OIS از آیفون ۶ به بالا در اختیار کاربران اپل قرار گرفت بنابراین تمام کاربران گوشی‌های اپل باید در نظر داشته باشند که در صورت استفاده از موتورسیکلت به عنوان وسیله نقلیه، گوشی خود را در محلی با کم‌ترین لرزش قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج