۱۱۵۵۲
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

وام ازدواج افزایش یافت

بهمن از تصمیم جدید شورای پول و اعتبار برای افزایش وام ازدواج خبر داد و گفت: با تصمیم جدید شورا، وام ازدواج از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر، به ۳ میلیون تومان افزایش یافت که در مجموع برای هر زوج از ۵ میلیون به ۶ میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس‌کل بانک مرکزی از افزایش نرخ سود اوراق مشارکت به ۱۷ درصد بر اساس مصوبه شب گذشته شورای پول و اعتبار خبرداد.

محمود بهمنی از جدیدترین تصمیمات شورای پول و اعتبار در نشست دیشب این شورا خبر داد و گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شده تا نرخ سود اوراق مشارکت که در گذشته ۱۵.۵ درصد بوده، به ۱۷ درصد افزایش یابد؛ ضمن‌اینکه بورس و فرابورس هم بتوانند این اوراق را خریداری کنند.

رئیس‌کل بانک مرکزی اظهار داشت: از این پس نرخ سود گواهی سپرده عام بانک‌ها با یک درصد بیشتر از نرخ‌های معمول منتشر خواهد شد و بانک‌ها می‌توانند آن را در اختیار مردم قرار دهند.

وی همچنین از تصمیم جدید شورای پول و اعتبار برای افزایش وام ازدواج خبر داد و گفت: با تصمیم جدید شورا، وام ازدواج از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر، به ۳ میلیون تومان افزایش یافت که در مجموع برای هر زوج از ۵ میلیون به ۶ میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس‌کل بانک مرکزی یکی دیگر از مصوبات شب گذشته شورای پول و اعتبار را ارائه یک ضامن معتبر برای تسهیلات کمتر از ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: طبق تصمیم جدید، ضامن معتبر فقط کارمند نیست.

بهمنی به تغییر دستورالعمل ال‌سی‌های داخلی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط جدیدی که در نظر گرفته شد، جلوی هر گونه سوء‌استفاده گرفته می‌شود؛ ضمن اینکه تا ۶ ماه آینده نیز دستورالعمل‌های بهتری را برای ال‌سی‌ها ارائه خواهیم داد.

وی از تاکید شورای پول و اعتبار بر ضرورت استفاده منابع صندوق‌های قرض‌الحسنه در استان‌های خود خبر داد و گفت: از این طریق، مناطق محروم و خود استانهایی که صندوق‌ها در آن واقع شده‌اند می‌توانند از منابع استفاده کنند.

رئیس‌کل بانک مرکزی در پایان سخنانش در ارتباط با زندانیان معسر نیز گفت: تصمیم گرفته شد تا برای آنهایی که در مواردی مانند نفقه در زندان هستند تا ۶۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در نظر گرفته شود.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

وام ازدواج افزایش یافت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج