اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۲۴۲۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واکنش حزب سمیر جعجع به سخنان حسن نصرالله

حزب «نیروهای لبنانی» به ریاست سمیر جعجع به سخنان دبیرکل حزب الله درباره تلاش حزب جعجع برای ایجاد فتنه و جنگ داخلی در لبنان واکنش نشان داد.

ایسنا: حزب «نیروهای لبنانی» به ریاست سمیر جعجع به سخنان دبیرکل حزب الله درباره تلاش حزب جعجع برای ایجاد فتنه و جنگ داخلی در لبنان واکنش نشان داد.

مسئول روابط خارجی حزب «نیروهای لبنانی» درباره سخنان دوشنبه شب سید حسن نصرالله در رابطه با دست داشتن این حزب در حادثه الطیونه مدعی شد سخنرانی نصرالله جنبه «توجیهی» داشته و «تهدید آمیز» بوده است.واکنش حزب سمیر جعجع به سخنان حسن نصرالله مسئول حزب «نیروهای لبنانی» که ریاست آن را سمیر جعجع بر عهده دارد، اظهار داشت که «واکنش‌ها در حین اتفاقات الطیونه طبیعی و برای دفاع از خود بود»!

وی با اشاره به سخنان نصرالله درباره اینکه هدف حزب جعجع ایجاد فتنه و درگیری داخلی است، ادعا کرد: «هیچ گونه تصمیمی برای جنگ و درگیری به صورت سازمان یافته و یا حزبی وجود نداشت».

به گزارش النشره، مسئول روابط خارجی حزب «نیروهای لبنانی» افزود: «ما به دنبال جنگ داخلی نیستیم و شرط ما این است که ارتش لبنان از ما حمایت و محافظت کند».

دبیرکل حزب‌الله لبنان دوشنبه شب درخصوص آخرین تحولات مربوط به لبنان از جمله حادثه «الطیونه» بیروت صحبت و حوادث الطیونه را مهم و خطرناک توصیف کرد.

سید حسن نصرالله حزب «نیروهای لبنانی» به ریاست سمیر جعجع را بزرگترین تهدید علیه مسیحیان لبنان دانست و گفت برنامه این حزب در حادثه الطیونه ایجاد جنگ داخلی در کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج