جاباما
۱۱۶۳۵۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آپ‌دیت رابط کاربری جدید تصویر در تصویر واتساپ

به روز رسانی واتساپ بتا ۲.۲۱.۲۲.۳ دارای تغییر در ویژگی تصویر در تصویر است که تجربه کاربری بهتری را برای افراد فراهم می‌کند.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از انگجت، یک به روز رسانی جدید برای برنامه پیام رسان واتساپ بتا در Google Play ارائه شده که نسخه برنامه را به ۲.۲۱.۲۲.۳ ارتقا داده است. ظاهراً در این به روز رسانی، یک نسخه جدید و طراحی مجدد از ویژگی تصویر در تصویر وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد پیوند‌های ویدئویی را که از طریق برنامه با آنها به اشتراک گذاشته شده است را مشاهده کنند. این تغییر کاملاً جنبه زیبایی دارد، نسخه قدیمی دارای کنترل‌های پخش/مکث، اشتراک گذاری و نمایش تمام صفحه در پنجره ویدئو بود، در حالی که رابط کاربری طراحی شده یک نوار کنترل را معرفی می‌کند.

آپ‌دیت رابط کاربری جدید تصویر در تصویر واتساپ

اکنون همه کنترل‌های فیلم‌های تصویر در تصویر در یک نوار خاکستری در زیر خود فیلم قرار داده شده و هیچ تغییری در عملکرد ایجاد نشده است. با این وجود، داشتن کنترل‌های خارج از جعبه PiP باید تجربه کاربری مشاهده را کمی بهبود بخشد.

محدودیت‌های قبلی PiP در واتساپ هنوز در نسخه جدید UI اعمال می‌شود و می‌توان از پیوند‌های YouTube، Instagram و Facebook و همچنین ShareChat و Streamable استفاده کرد. این ویژگی با تماس‌های ویدئویی نیز کار می‌کند. البته رابط کاربری PiP بازطراحی شده فعلا فقط در نسخه بتا برنامه موجود است، اما احتمالاً در آینده نزدیک به نسخه پایدار راه پیدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج