جاباما
۱۱۶۴۴۸۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سورپرایز اپل برای سال ۲۰۲۲

اگرچه گفته می‌شد که اپل قرار است گوشی جدید iPhone SE ۳ را در سال آینده عرضه کند، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این شرکت برای سال آینده در نظر دارد گوشی iPhone SE Plus ۵G را روانه بازار کند.

فرارو: پیش از این گزارش‌های قابل اعتمادی منتشر شده بود که نشان می‌داد شرکت اپل در حال راه اندازی گوشی جدیدی از سری آیفون SE با نام iPhone SE ۳ برای سال آینده است، اما یک گزارش جدید نشان می‌دهد که عرضه این گوشی به سال ۲۰۲۴ میلادی موکول شده و در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه گوشی جدیدی از این سری با نام iPhone SE Plus ۵G خواهیم بود.

ارزان‌ترین آیفون اپل قرار است در سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی شود و به نظر می‌رسد که شایعات مشغول گمانه‌زنی‌هایی در مورد آنچه ممکن است در راه باشد، هستند. اخیراً گزارش‌های متعددی در مورد آیفون SE ۳ منتشر شده است که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. با این حال، شایعه‌ای جدید می‌گوید که اپل آیفون SE ۳ را در سال آینده عرضه نخواهد کرد، بلکه آیفون SE پلاس را عرضه خواهد کرد. آیفون SE پلاس از اتصالات ۵G بهره خواهد برد و احتمالاً توسط تراشه A۱۵ Bionic تامین شود. حالا مدت کوتاهی پس از شایعاتی مبنی بر طراحی آیفون SE ۳ بر اساس آیفون XR، به نظر می‌رسد عرضه این گوشی به سال ۲۰۲۴ موکول شده است.

سورپرایز اپل برای سال ۲۰۲۲

iPhone SE یک آیفون سطح پایه است که ترکیبی از عملکرد بالا، ابعاد جمع و جور و مقرون به صرفه بودن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. آیفون SE 2020 در بازار‌های نوظهوری مانند هند که هزینه آیفون‌های پرچمدار بسیار بالاست، عملکرد خوبی داشته است. اپل قصد دارد موفقیت آیفون SE 2020 را توسعه دهد و نسخه جدید و بهبود یافته این گوشی هوشمند را عرضه کند. شایعات پیشتر حاکی از آن بود که آیفون SE 3 در بهار امسال عرضه خواهد شد. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که اپل ممکن است عرضه آیفون SE 3 را به نفع نسخه جدید دیگری با نام آیفون SE پلاس به سال ۲۰۲۴ موکول کند.

راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC) در توییتر نوشت که ما به جای آیفون SE 3 به دنبال آیفون SE پلاس خواهیم بود. به دنبال انتشار این توئیت، اکنون تصور می‌شود آیفون SE پلاس برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. به گزارش فرارو، گفته می‌شود این گوشی با طراحی شبیه به آیفون ۸، با نمایشگر ال سی دی ۴.۷ اینچی عرضه می‌شود. با این حال گفته می‌شود قطعات داخلی این دستگاه برای ارائه پشتیبانی از اتصالات 5G ارتقا خواهند یافت. ما همچنین انتظار داریم که تراشه A14 Bionic یا A15 Bionic آیفون SE پلاس را پشتیبانی کند.

راس یانگ همچنین اضافه می‌کند آیفون SE 3 که عرضه آن اکنون به سال ۲۰۲۴ موکول شده است، دارای صفحه نمایش ۵.۷ تا ۶.۱ اینچی خواهد بود. این به گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه آیفون SE 3 بر اساس طراحی آیفون XR خواهد بود، برمی‌گردد. همچنین گفته می‌شود که اپل به یک چرخه به روز رسانی ۲ ساله برای خط آیفون SE پایبند خواهد بود. روی هم رفته با توجه به حرکت رفت و برگشتی و بی ثباتی شایعات، دشوار است که یک روند شایعه را در خصوص این گوشی بتوان به درستی ارزیابی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج