۱۱۶۵۱۰۳
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

زارع‌پور: گمنامی کاربران مجازی چالش جدی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار اعضای کمیسیون سیاسی و جتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار اعضای کمیسیون سیاسی و اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی مانند یک شمشیر دولبه است، افزود: در حوزه فرهنگ سازی آسیب ها، چالش ها و فرصت های موجود در این فضاها جدی گرفته نشده است.

زارع‌پور: گمنامی کاربران مجازی چالش جدی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در هیج کجای دنیا فضای مجازی را به حال خود رها نمی کنند و حتی آنهایی که این فضاها را بوجود آورده درصدد فرهنگ سازی و جلوگیری از آسیب های آن برآمده اند.

زارع پور اظهار داشت: طراحان گوگل امروزه با توجه به آسیب های موجود در این فضا اجازه هر گونه استفاده ای به نوجوانان خود نمی دهند و سازوکارهایی برای جستجوی ایمن و اخلاق مدار در آن پی ریزی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ما فضای مجازی یک حوزه فرصت ساز است و مزیت های آن بیشتر از آسیب ها است و این فضا امروزه با تمام ابعاد زندگی مردم گره خورده و به ویژه بعد از شیوع کرونا حضور این فضا در زندگی مردم بیشتر شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشت: در دوره جدید پلتفرم ها زندگی بشر را مدیریت می کنند و حکمرانی به دست آنها افتاده است و امروز مرز کشورها جایی است که این پلتفرم ها وجود داشته و کاربر می گیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در جمع خبرنگان قم، با بیان اینکه در شبکه ملی اطلاعات سرویس‌های پرسرعت و مطمئن داخلی به مردم ارائه خدمت خواهند کرد، گفت: شبکه ملی اطلاعات به هیچ وجه به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی و مسدودسازی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج