۱۱۶۵۶۸۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

لاله افتخاری: روش رئیسی، روش ائمه است

یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: روش رئیسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده است و سیره ائمه معصومین (ع) است.

برنا: لاله افتخاری، چهره سیاسی اصولگرا، در مورد اهمیت سفر‌های استانی رییس جمهور و تاثیر آن در ایجاد امید برای مردم و بهبود اوضاع گفت: باید به جناب آقای رییسی خدا قوت گفت روش آیت الله رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده است و سیره ائمه معصومین (ع) است.
لاله افتخاری: روش رئیسی، روش ائمه است
او توضیح داد: در عهد نامه مالک اشتر آمده و در این خصوص حضرت سفارش می‌کنند که مبادا از مردم چهره بپوشید و باید با آن‌ها باشید و باید با صنوف مختلف از جمله نظامیان و اصناف و بازاریان و صنعت گران و مردم عادی و نیازمندان همه را مد نظر داشته باشید.
افتخاری تاکید کرد: این الگوی درست کشور داری است و انشاا... که ایشان بتوانند با فعالیتی که دارند و با پیگیری این مسائل بارقه امید را در دل مردم ایجاد کنند و این موارد را پیگیری کنند.
این چهره سیاسی با تاکید براینکه بدنه کابینه باید گنج رییسی که ایجاد امید دوباره در جامعه است را حفظ کنند، ادامه داد: تیم اجرایی آیت الله رییسی باید توجه ویژه‌ای داشته باشند و گروهی را برای پیگیری مصوبات سفر‌های استانی در نظر بگیرند و در این رابطه فعالیت‌های لازم را داشته باشند.
او در پایان گفت: مدیران ایشان باید نسبت به همه مسائل توجه داشته باشند و اطلاعات را از قبل در اختیار ایشان قرار بدهند و بعد از سفر نیز پیگیر باشند و گزارش مکرر و منظم از روند پیشرفت کار به خدمت رییس جمهور ارسال شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج