۱۱۶۸۰۰۳
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

رونمایی از «جانور» وحشی شورولت

شورولت Beast کانسپت یک پیکاپ فوق توانمند با استایل نظامی و قابلیت های بالای آفرودی بوده که این خودروساز آمریکایی در نمایشگاه SEMA آن را رونمایی کرده است. متاسفانه نباید انتظار داشت که این پیکاپ فوق جذاب و توانمند به این زودی ها تولید شود، اما می توان امید دیدن آن را در آینده داشت.

خودرونویس: شورولت Beast کانسپت یک پیکاپ فوق توانمند با استایل نظامی و قابلیت های بالای آفرودی بوده که این خودروساز آمریکایی در نمایشگاه SEMA آن را رونمایی کرده است. متاسفانه نباید انتظار داشت که این پیکاپ فوق جذاب و توانمند به این زودی ها تولید شود، اما می توان امید دیدن آن را در آینده داشت.

طراحی ظاهری شورولت Beast

شورولت Beast روی پلتفرم کوتاه شده شورولت سیلورادو حوض بار کوتاه توسعه یافته است. قسمت بالایی بدنه این خودرو از لوله های فولادی کروم کاری شده تولید شده که چند پنل بدنه زاویه دار با طراحی خشن و زاویه دار به آن متصل شده اند. کابین شورولت Beast به لطف درهای کوچک و همچنین شیشه های کوچکتر از حالت مرسوم در خودروهای امروزی، تقریبا باز است. یک لایت بار LED کوچک نیز روی سقف این خودرو نصب شده است. در پروفیل عقب نیز یک جفت تایر زاپاس فول سایز نصب شده است.

مشخصات فنی شورولت Beast

قلب تپنده این هیولا پیشرانه LT۴ سوپرشارژ شورولت پرفورمنس بوده که یک نیروگاه ۶.۲ لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ بوده که قادر به تولید ۶۵۰ اسب بخار قدرت است. این پیشرانه برای انتقال قدرت با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک کوپل شده که دارای دو حالت کمک سبک و سنگین است که نیروی را به هر چهار چرخ این پیکاپ بسیار جذاب منتقل می کند.

سیستم تعلیق این خودرو نیز تغییرات اساسی و بنیادی نسبت به نسخه استاندارد سیلورادو به خود دیده است. در پروفیل جلو شاهد نصب بازوهای کنترلی در بالا و پایین با فنرهای تطبیق پذیر مسابقه ای هستیم. در اکسل عقب یک تعلیق پنج اتصالی کانسپت نصب شده که دارای میله Panhard و همچنین ضربه گیرهای تطبیق پذیر است. این هیولا به لاستیک های آفرودی ۳۷ اینچی مجهز شده که دور رینگ های بیدلاک ۲۰ اینچی نصب شده اند.

به لطف نصب این قطعات در سیستم تعلیق، چرخ ها در اکسل جلو تا ۳۰.۵۰ میلی متر و در اکسل عقب تا ۳۹.۳۷ میلی متر قابلیت جابه جایی و مانور دارند. فاصله بین چرخ ها ۲۳۱.۱ سانتی متر بوده و فاصله کف Beast از سطح زمین ۳۴.۲۹ سانتی متر اعلام شده است.

شورولت تصاویر واضحی از کابین این هیولا منتشر نکرده؛ ولی می تواند تصور کرد که رویکردی مینیمالیستی در طراحی فضای داخلی این هیولا داشته و صرفا جنبه کاربردی بودن را درنظر گرفته است. در ردیف جلو دو نمایشگر LCD هفت اینچی نصب شده که تمام اطلاعات خودرو را به راننده و سرنشین نشان می دهد. برای هر چهار سرنشین شورولت Beast نیز صندلی های مسابقه ای ریکارو تعبیه شده که دارای کمربندهای ایمنی چهار نقطه ای هستند.

سخن پایانی

استایل کلی ظاهری Beast یادآور خودروی نظامی GM Defense Infantry Squad بوده که این شرکت برای مصارف ارگان های نظامی توسعه داده است. البته این خودرو بیشتر برای غلبه بر ناهمواری ها ساخته شده تا حرکت با سرعت بالا. این خودرو می تواند تا ۹ سرباز را درون خود جا دهد و قلب تپنده آن نیز پیشرانه ۲.۸ لیتری توربودیزل چهار سیلندر Duramax بوده که قادر به تولید ۱۸۶ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

رونمایی از «جانور» وحشی شورولت

رونمایی از «جانور» وحشی شورولت

رونمایی از «جانور» وحشی شورولت

رونمایی از «جانور» وحشی شورولت

رونمایی از «جانور» وحشی شورولت

رونمایی از «جانور» وحشی شورولت

رونمایی از «جانور» وحشی شورولت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حشمت

      و سهم ما حسرت و آه

    • علی

      پراید وحشی ما را ندیدی البته از لحاظ قیمت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پراید =جانور ایرانی نه ببخشید جانگیر ایرانی

      • بدون نام

        پرایدی که پزش رامیدید هم اول امریکا ساخته

    • بدون نام

      پراید ازین هیولا بهتر این که تو پارکینگ حیاط جا نمیشه تازه کم خرج هست

    • @RAMINPLUS2

      عالی

    • بدون نام

      جانور وحشی !!! ادبیاتت تو حلقم !!!

    • بدون نام

      اینقدر با پراید مقایسه نکنید
      خودرو ایرانی هم بهتر خواهد شد البته بعد از حل مشکل تخم مرغ ، مرغ، نان، آب، دارو و ...
      کمی صبر کنید سهمیه ای ها درسشون تموم بشه ، باز با سهمیه و در اوج شایستگی استخدام بشن امور رو در دست بگیرند و ظرف مدت بسیار کوتاه ژاپن و آمریکا و اروپا به گرد ما هم نمی رسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج