۱۱۶۸۱۱۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت سکه نزولی می‌شود؟

در معاملات پشت خطی قیمت سکه دیشب در ساعت ۲۰:۴۳ دقیقه بر روی ۱۲ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت یکشنبه شب ۵۰ هزار تومان پایین‌تر بود.

اقتصادنیوز: قیمت سکه روز گذشته از مرز ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرد و با ۱۲ میلیون و ۱۹۰هزار تومان معامله شد.

در معاملات پشت خطی قیمت سکه دیشب در ساعت ۲۰:۴۳ دقیقه بر روی ۱۲ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت یکشنبه شب ۵۰ هزار تومان پایین تر بود.

یک شنبه شب قیمت سکه در معاملات پشت خطی ۱۲ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان اعلام شده بود. قیمت سکه پشت خطی دیشب نسبت به قیمت نقدی روز دوشنبه ۳۵ هزار تومان ارزان تر بود.

با این حساب می توان گفت که معامله گران سکه فردایی در بازار امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۰ قیمت سکه را نزولی پیش بینی کرده اند. معامله گران معتقدند که تثبیت سکه بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، جسارت معامله‌گران برای قرار گرفتن در موقعیت خرید را بالا می‌برد.

برجسته شدن برجام در کانال های تلگرامی قیمت دلار

شب گذشته در کانال های تلگرامی قیمت دلار باز هم اخبار برجام برجسته بود. گاردین گزارش داد: علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران قرار است در جریان سفرش به پایتخت چند کشور اروپایی، روز پنجشنبه با مقامات وزارت امور خارجه انگلیس در لندن دیدار کند.

جزئیات این برنامه هنوز منتشر نشده است. اما پتریک وینتور سردبیر روزنامه گاردین خبر داد که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران یازدهم نوامبر با دیپلمات‌های ارشد وزارت خارجه انگلیس ملاقات خواهد کرد.

همچنین منابع دیپلماتیک می گویند مذاکره کننده ارشد ایران روز سه شنبه با مقام های فرانسوی برای بررسی پرونده هسته ای دیدار می کند.

قیمت سکه نزولی می‌شود؟

ابراز نگرانی بلینکن نسبت به فعالیت‌های ایران

وزیر خارجه آمریکا در کفنرانس خبری مشترک با وزیر خارجه مصر در وزارت خارجه آمریکا پیش از برگزاری گفت‌وگوهای راهبردی آمریکا و مصر گفت که این دو کشور نگرانی‌هایی درخصوص فعالیت‌های ایران دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمریدیم معنی دیپلماسی اقتصادی رو هم فهمیدیم
      سلطان سکه خدا رحمتت کنه بنده خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج