۱۱۶۸۴۴۶
۵۱۴۰
۵۱۴۰
پ

جراحی لیفت ران و هزینه آن

ران‌های شما ممکن است بنا به هر دلیلی اعم از افزایش سن و یا اضافه وزن افتاده شوند. در چنین شرایطی جراحی لیفت ران بهترین راهکار درمانی به حساب می‌آید. پیش از اقدام برای این جراحی لازم است نکاتی را بدانید.

برترین‌ها: جراحی لیفت ران چیست؟ آیا با انواع لیفت و مراحل و مزایای آن آشنا هستید؟ آیا می‌دانید، لیفت یک روش جدید و مناسب برای خوش فرم کردن ران هایتان است؟ دنیای امروز، دنیایی است که در آن اکثر افراد به دنبال زیبایی هستند و زیبایی بیشتر از هر مسئله‌ای در زندگی آن‌ها اهمیت دارد. از طرفی اعتماد به نفس نیز تحت تاثیر زیبایی قرار دارد و افرادی که چهره خوب و اندام مناسبی نداشته باشند، قطعا اعتماد به نفس پایینی نیز خواهند داشت. با روش‌های روز دنیا می‌توان انواع و اقسام جراحی‌ها را روی قسمت‌های مختلف بدن انجام داد و صاحب چهره‌ای زیبا و اندامی ایده آل شد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با جراحی لیفت ران و انواع لیفت، توضیحات کامل تری را ارائه می‌دهیم.

جراحی لیفت ران و هزینه آن

آشنایی با جراحی لیفت ران

جراحی لیفت ران یک نوع عمل زیبایی ران است که جهت زیباتر و نرمال‌تر نشان دادن ران شما انجام می‌شود. این لیفت، در کلینیک‌های تخصصی و زیر نظر پزشکان متخصص زیبایی با استفاده از بروزترین تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته انجام خواهد شد. شاید لیفت ران برای بسیاری از شما تازگی داشته باشد؛ اما اگر به دنبال تناسب اندام هستید، لیفت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. البته جراحی لیفت ران بسیار شبیه به لیفت بازو بوده و با هدف از بین بردن پوست، چربی و بافت اضافی ران انجام می‌شود. اکثر کسانی که از وزن زیاد دارند برای حذف چربی یا بیشتر افرادی که وزن زیادی کم کرده و پوست اضافی دارند می‌توانند از این روش مناسب استفاده کنند. اما از روش‌های مختلفی جهت انجام این جراحی استفاده می‌کنند که انتخاب نوع تکنیک بستگی به بیمار و البته میزان رضایت و نیاز‌های او دارد.

اما شما به عنوان فردی که قصد انجام لیفت دارید، تا چه میزان با لیفت، انواع روش‌های انجام لیفت، مزایا و معایب و حتی مراقبت‌های لازمه آن پس از جراحی آشنایی دارید؟ اما جدا از تمامی این موارد، شما باید پس از کسب اطلاعات مورد نیاز به دنبال یک مرکز تخصصی و معتبر باشید. چرا که کلینیک‌های معتبر معمولا تحت نظر پزشکان جراح متخصص با سابقه طولانی انواع جراحی‌های زیبایی را انجام می‌دهند. همچنین این مراکز از بروزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها برای جراحی استفاده می‌کنند و حتی هزینه جراحی در آن‌ها مناسب خواهد بود.

انواع روش‌های جراحی لیفت ران

اگر به فکر جراحی لیفت ران هستید بهتر است بدانید، باید از دو نوع لیفت داخلی و مینی لیفت ران استفاده کنید. اما به منظور انجام زیبایی می‌توانید از ۶ نوع لیف استفاده کنید که هریک نوع برش و میزان تغییرات متفاوتی خواهد داشت.

  • لیفت داخلی ران

یکی از روش‌های بسیار متداول لیفت، لیفت ران داخلی است که از این روش بیشتر جهت برطرف کردن افتادگی پوست داخلی ران استفاده می‌کنند. در جراحی این روش از لیفت، برش‌هایی را از کشاله ران تا زانو یا پشت ران ایجاد خواهند کرد. این روش نیاز به مراقبت‌های بیشتر به سبب ایجاد برش‌های بیشتر در کشاله ران، دارد.

  • مینی لیفت ران

مینی لیفت ران نیز در جراحی لیفت ران اهمیت بسیاری دارد و چه بسا اینکه شامل لیفت کوچکی است. تمامی افرادی که در قسمت بالایی و داخلی ران‌های خود افتادگی پوستی و ... دارند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. در این روش، برش‌هایی بسیار ریزی را در ناحیه کشاله ران ایجاد خواهند کرد.

  • لیفت خارجی ران

همانگونه که از نام این روش پیداست، بیشترین تمرکز جراح روی بخش‌های خارجی ران می‌باشد. در این روش برش‌ها رل از کشاله ران به سمت بیرون و نواحی کمر و لگن انجام می‌دهند.

  • لیفت ران عمودی

لیفت‌های عمودی نیز به صورت عمودی بوده و به برش‌های بزرگ تری نیاز دارد. این برش‌ها در لیفت عمودی ران معمولا تا زانو ادامه می‌یابند و بیشتر برای افرادی که پوست اضافی و افتادی زیادی در ران دارند، مناسب خواهد بود.

  • لیفت ران با لیپوساکشن

از دیگر روش‌های زیبایی جراحی لیفت ران می‌توان به لیفت ران با لیپوساکشن اشاره کرد. مخاطب این روش، سلول‌های چربی اضافی هستند که در صورت اضافی بودن باید از پوست ران‌ها خارج شود. معمولا مخاطبان این روش کسانی هستند که ران آن‌ها خاصیت ارتجاعی ضعیفی دارد.

افراد مستعد جراحی لیفت ران

بی شک اکثر افرادی که از چاقی بیش از حد یا لاغری مزمن رنج می‌برند، از روش‌های غیر معمولی برای لاغری با چاقی خود استفاده می‌کنند. در نتیجه این افراد، پس از کاهش یا افزایش وزن با افتادگی پوستی و پوست اضافی مواجه می‌شوند. حال این افراد جهت برطرف نمودن فرم بد بدن خود از روش‌هایی همچون لیفت استفاده می‌کنند. البته جراحی لیفت ران بهترین و موثرترین روشی است که به شما این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر به نتیجه برسید و در نتیجه پا‌هایی محکم تر، جذاب‌تر و جوان‌تر داشته باشید.

جراحی لیفت ران و هزینه آن

این دسته از افراد حتی هنگام پوشیدن لباس نیز حس خوشایندی ندارند و قطعا این مسئله در اعتماد به نفس آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت. اما شاید بپرسید، چه کیانی نامزد‌های لیفت ران هستند؟ اولا باید گفت که تمامی افرادی که قصد انجام لیفت دارند بایستی از سلامت جسمی و روحی مناسبی برخوردار باشند. حتی غیر سیگاری بوده و مشروبات الکی نیز مصرف نکنند. چرا که مراقبت‌های قبل و بعد از عمل به چنین موضوعات مهمی اشاره کرده است. اما به طور کلی این دسته از افراد می‌توانند جراحی لیفت ران انجام دهند.

  • افرادی که در ران‌های خود سلولیت دارند.
  • افرادی که با چاقی و افتادگی ران مواجه هستند.
  • تمام کسانی که از افتادگی پوست ران رنج می‌برند.
  • کسانی که به تازگی کاهش وزن انجام داده اند.
  • در صورتی که رسوبات چربی موجود در ران با رژیم غذایی و ورزش بهبود نیابد یا رفع نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج