جاباما
۱۱۷۰۷۳۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

شاسی بلند جدید و آینده نگرانه هیوندای

خودروسازی کره‌ای هیوندای در ادامه توسعه خودرو‌های برقی خود، در جریان نمایشگاه بین المللی خودر لس آنجلس آمریکا، از یک شاسی بلند مفهومی جدید با نام Seven رونمایی کرده است که ضمن برخورداری از طراحی منحصر بفرد، می‌تواند با یک بار شارژ، برد حرکتی بیش از ۴۸۰ کیلومتر را در اختیار کاربر قرار دهد.

فرارو: خودروسازی کره‌ای هیوندای در ادامه توسعه خودرو‌های برقی خود، در جریان نمایشگاه بین المللی خودر لس آنجلس آمریکا، از یک شاسی بلند مفهومی جدید با نام Seven رونمایی کرده است که ضمن برخورداری از طراحی منحصر بفرد، می‌تواند با یک بار شارژ، برد حرکتی بیش از ۴۸۰ کیلومتر را در اختیار کاربر قرار دهد.

شاسی بلند جدید و آینده نگرانه هیوندای

خودروسازی هیوندای در زمینه توسعه خودرو‌های برقی خود، پشرفت‌های چشمگیری را به ثبت رسانده و تاکنون خدور‌های بسیار جالب توجهی همچون مدل شیک Ioniq 5 یا مدل وحشی و عجیب Nexo را معرفی کرده است. کاربران حتی می‌توانند نسخه‌های پلاگین برخی از بهترین کراس اوور‌های این برند را دریافت که نشان از عزم راسخ این سازنده برای رسیدن به جایگاه برتر در عرضه خودرو‌های پاک دارد. حالا این شرکت در جریان نمایشگاه خودروی لس آنجلس نیز دست خالی به میدان نیامده و با ارائه یک شاسی بلند مفهومی فول سایز به نام Seven و با طراحی کاملاً آینده نگرانه، چشم‌ها را به خود خیره کرده است.

شاسی بلند جدید و آینده نگرانه هیوندای

کانسپت Hyundai Seven دارای پنل‌های بدنه شیک و مدرنی است که از المان‌های سبک مدل مفهومی ۴۵ سال ۲۰۱۹ این شرکت، نسخه تولید شده Ioniq ۵ و کانسپت اسپرت Prophecy از سال ۲۰۲۰ الهام گرفته است. نمای جلو دارای یک نوار نور LED باریک است که عرض کاپوت را فرا گرفته و دو چراغ مه شکن عمودی زیر آن، در دو طرف صفحه مشبک مصنوعی قرار دارد. قسمت پشتی از یک پارتیشن شیشه‌ای با لوگوی نورانی هیوندای و نوار چراغ عقب LED با عرض کامل استفاده می‌کند که با همان حالت قسمت جلویی مطابقت دارد.

شاسی بلند جدید و آینده نگرانه هیوندای

کانسپت Seven که بر روی پلتفرم مدولار الکتریکی هیوندای که زیربنای خودرو‌هایی همچون Ioniq 5، Kia EV6 و Genesis GV60 نیز می‌باشد، ساخته شده که از همان معماری ۸۰۰ ولتی خودرو‌هایی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی استفاده می‌کند. بر اساس گزارش‌ها، کانسپت Seven می‌تواند تنها در ۱۰ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و برد رانندگی هدفمند بیش از ۳۰۰ مایل (۴۸۳ کیلومتر) را ارائه دهد. از آنجایی که این خودرو در حال حاضر فقط یک مدل مفهومی است، هیوندای مشخصاتی مانند اسب بخار و گشتاور آن را اعلام نمی‌کند.

شاسی بلند جدید و آینده نگرانه هیوندای

با باز کردن درب کشویی و بدون ستون این SUV بزرگ، یک کابین فوق‌العاده جادار شبیه به خودرو‌های سالنی بزرگ با صندلی‌های ویژه شبیه مبلمان خانگی را مشاهده خواهید کرد. فاصله قابل توجه ۱۲۶.۰ اینچی بین دو محور و کف کاملاً مسطح آن، این فضای بزرگ را برای آن فراهم می‌کند، در حالی که هیوندای حتی در تلاش برای گسترده‌تر کردن پلت فرم، چرخ‌ها را تا حد ممکن به سمت بیرون برده است.

علاوه بر این، مواد پایداری همچون گچ معدنی، چوب بامبو و فرش داخل کابین این خودرو را پوشانده اند، در حالی که رنگ داخلی از منابع تجدیدپذیر ساخته شده است. صندلی‌های پارچه‌ای دارای خواص ضد باکتریایی بهداشتی هستند و سطوح مسی، تمیزی بیشتر را تضمین می‌کنند. حتی یک سیستم جریان هوای بهداشتی با استریلیزاسیون UVC وجود دارد که از فناوری فیلتر استفاده شده در هواپیما‌های مسافربری مدرن استفاده می‌کند. ما انتظار داریم Seven در آینده نزدیک به نوعی وارد خط تولید شود و به سری رو به توسعه Ioniq هیوندای بپیوندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج