۱۱۷۱۴۱۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرمایه‌گذاری برای زنان باید هدفمند باشد

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تقارن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبیین نقش و جایگاه زن در اسلام است.

خبرگزاری ایلنا: انسیه خزعلی در جلسه ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر که امروز سه شنبه ۳۰ آبان با حضور حجت الاسلام والمسلمین اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاونین، مدیران و روسای دفاتر استانی این نهاد از طریق ویدئو کنفرانس در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در ایامی زندگی می کنیم که مجامع بین المللی و کسانی‌که خود را طلایه‌دار پیشرفت بشر، عدالت، مساوات و حقوق بشر می‌دانند منابع و داشته‌های جهان اسلام را از جهت اقتصادی و سرمایه‌های انسانی نابود می‌کنند.

وی افزود: تمام کسانی که می خواستند وجود و هستی ما را به غارت ببرند راهی را در پیش گرفتند تا به هویت انسانی‌،اسلامی، دینی و بومی ما ضربه بزنند. آنها علاوه بر جنگ نرم گاهی با تهدید نسل، اهداف شوم خود را انجام داده‌اند.

رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر تصریح کرد :در این میان یکی از وظایف مهم ما مقابله با این جنگ نرم است و توجه به هویت و آنچه که جوان‌های ما را مورد هدف قرارداده است.

وی در خصوص راهکارهای ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی اظهار کرد: از بین رفتن فرهنگ، هویت و به مرور از بین رفتن ارزش‌ها و یا جایگزین شدن ارزش ها به ضد ارزش ها مطلبی است که زمان می برد و هر لحظه ای که ما دیر اقدام کنیم و قدمی را نابه جا برداریم از مقصد دور شدیم و کمک کردیم که دشمن با همه ابزار و وسایلی که دارد به میدان بیاید.

خزعلی گفت: از مسئولیت‌های بزرگ ما در این زمینه توجه ما به خانواده، دختران و زنان به صورت ویژه است در واقع هرچه سرمایه‌گذاری کنیم برای زنان جواب خواهیم گرفت و بهره آن را در نسل‌های آینده خواهیم برد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تعبیر زیبای امام خمینی رحمت الله علیه که فرمودند 'قرآن انسان ساز است و زنان نیز انسان ساز هستند'، خاطر نشان کرد: هر زمان که قرآن تحریف شود و از قرآن برداشت نامناسبی شود، جامعه به انحراف می رود و هر زمانی که زن از مسیر صحیح خود خارج شود و کارکرد او تحریف شود باید منتظر بود که جامعه به هلاکت برسد ودچار آسیب های جبران ناپذیری باشیم.

رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر عنوان کرد: سرمایه گذاری برای زنان باید هدفمند و با برنامه‌ریزی صحیح انجام و با شیوه‌هایی باشد که شرایط جامعه و موقعیت‌های مختلف زنان را در نظر بگیریم و برای هر کدام از دختران و زنان جامعه با شرایط و ویژگی‌هایی که دارند برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: تقارن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین نقش و جایگاه زن در اسلام است. امید است با همکاری و هم افزایی تمامی مسئولین دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بتوانیم برنامه های مناسبی را برای این ایام در دوبخش توانمندسازی زنان و مقابله با آسیب های زنان و خانواده تدوین کنیم.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در پایان افزود: از وظایف امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شناسایی آسیبهایی است که زنان و مادران جامعه با آن مواجه هستند. امیدواریم با برنامه ریزی فرهنگی و بسیج سراسری گامهای موثری را در این خصوص برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج