۱۱۷۳۱۵۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مدیرعامل دیوار به حبس قطعی محکوم شد

حکم مجازات زندان برای مدیرعامل دیوار، اشکان میرآرمندهی، در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شد. ‌عنوان اتهامی این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» است.

اسکان نیوز: حکم مجازات زندان برای مدیرعامل دیوار، اشکان میرآرمندهی، در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شد. ‌عنوان اتهامی این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» است.

از چند سال پیش گزارش‌هایی برخی سایت‌ها دیوار را محکوم به اشاعه فحشا می‌کردند و از همان زمان شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر این‌که برخی کلمات در دیوار یک سری عبارات و کلمات خاص و به زبانی عامیانه‌تر، سیگنال‌هایی برای دریافت خدمات فحشا هستند منتشر شده بود و دیوار برای جلوگیری از انتشار این آگهی‌ها، انتشار آن‌ها را کاملا محدود کرده بود.

در توضیحی‌ای که دیوار در این رابطه منتشر کرده نوشته شده: دیوار همواره تلاش کرده تا جای ممکن از انتشار محتوایی که حتی شائبه انگیزه‌های نامناسب دارند جلوگیری کند و به همین دلیل صرفا در سال ۱۳۹۹ حدود ۵۶ میلیون آگهی‌ (۲۰ درصد آگهی‌های بررسی شده)‌ به دلیل نقض قوانین، گزارش کاربران یا دستور قضایی رد شده است.

بدیهی است دیوار امکان بررسی انگیزه، سوءنیت و سابقه احتمالی یکایک ۴۴ میلیون کاربر استفاده‌کننده از این پلتفرم را ندارد و به همین دلیل باید بین مسئولیت پلتفرم و کاربر آگهی‌دهنده تمایز حقوقی قائل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جرم کاربر رو به پای مدیر عامل نوشتن. این جوان کارآفرین به جای تشویق تنبیه شد. خیلی وقتها دیوار مشکلات ما رو حل کرده. از نقاش ساختمون پیدا کردن بگیر تا فروش میز تلویزیون ازش استفاده کردم.

    • بدون نام

      دیوار برای مردم مفید بوده...اگر نقصی هم در کارش بوده مطمئنا برطرف می کنه چون هدفش از تاسیس دیوار فسادو فحشا نبوده... لطفا بهش فرصت دوباره بدید

    • بدون نام

      عه چی بوده رمزش

      پاسخ ها

      • مک

        کفش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج