اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۷۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ناگفته‌ هایی از گروگانگیری مرزبانان

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نباید سرباز در گوشه‌ای از کشور رها کرده و از آن غفلت کنیم.

خبرگزاری ایسنا: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در نشست فصلی فرماندهان استان‌ها و مراکز آموزش مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه در گذشته حضور ما در برخی مناطق مرزی به شکل نمادین بود، گفت: امروز با تجهیز مرزها شاهد تغییرات گسترده‌ای در مرزها هستیم و حتی در سخت‌ترین جغرافیا و شرایط نیز نیروهای ما حضور دارند.

وی با تاکید بر ضرورت تأمین امکانات اولیه برای کلیه مرزها گفت: امیدوارم تا پایان امسال در مرزهای شرقی و غربی کشور جاده و تاسیسات به طور کامل ایجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حضور سپاه در مرزهای شرقی برای ما یک غنیمت بود، گفت: با حضور این نیرو در این نقطه از مرزها فعالیت‌های مرزبانی چهار برابر شتاب بیشتری گرفت.

احمدی‌مقدم ضمن ابراز امیدواری از رفع خلاءهای مرزی در شرق و غرب کشور گفت: توان مرزبانی ما سه تا چهار برابر افزایش داشته اما هنوز کافی نیست.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات فنی پلیس اظهار کرد: امروزه با این امکانات می‌توانیم از اتکا به نیروی انسانی کم کنیم.

راه‌اندازی شبکه اطلاعات مردمی در مرز

فرمانده نیروی انتظامی از راه‌اندازی شبکه اطلاعات مردمی در مرز خبر داد و در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه گروگانگیری ۵ نفر از مرزبانان در سیستان و بلوچستان، گفت: این حادثه نشان داد که خلاءهایی در سازمان وجود دارد و یکی از این خلاءها نظارت فرماندهان ارشد بود، به طوری که در برخی موارد ، فرمانده‌هان طی چند روز متوالی از پاسگاه بیرون نیامده بودند و این بیانگر این بود که نظارت ما مشکلاتی داشت.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه چرا باید سربازان ما در جایی حضور دارند که وقتی باران می‌بارد به چادر پناه ببرند، گفت: فرمانده موظف بود که پست این سربازان را تعویض کند.

وی با بیان اینکه هر فرمانده موظف است دو رده پایین‌تر از خود را نظارت کند، خاطرنشان کرد: نباید سرباز را در گوشه‌ای از کشور رها کرد و از آنها غفلت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تغییر مسیر قاچاق مواد مخدر به دریا اظهار کرد: در این خصوص باید تجهیزات دریابانی را افزایش دهیم اما این تجهیزات گران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج