adexo3
۱۱۷۷۴۹۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برخی در تجمعات شعار ساختارشکنانه می‌دهند

نماینده همدان در مجلس: ما قانون تجمعات را داریم و افراد می‌توانند برای تجمعات خود از وزارت کشور مجوز بگیرند، اما ما خودمان شاهد هستیم که برخی افراد در تجمع صنفی معلمان شعار‌های ساختارشکنانه و توهین‌آمیز علیه برخی نهاد‌هایی که ربطی به آموزش و پرورش ندارد، می‌دهند.

خبرگزاری ایلنا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مساله مالی مرتبط با لایحه رتبه‌بندی معلمان حل شده و در دستور کار صحن علنی مجلس است.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که به چه علت با برخی از این تجمعات برخورد شده است و اساسا به چه علت باید تجمعی صنفی به خشونت کشیده شود، گفت:‌ ما قانون تجمعات را داریم و افراد می‌توانند برای تجمعات خود از وزارت کشور مجوز بگیرند اما ما خودمان شاهد هستیم که برخی افراد در تجمع صنفی معلمان شعارهای ساختارشکنانه و توهین‌آمیز علیه برخی نهادهایی که ربطی به آموزش و پرورش ندارد، می‌دهند که مشخص است برخی در این تجمعات نفوذ کرده‌اند که اگر معلمان عزیز مراقبت نکنند، خواست آن‌ها به حاشیه کشیده خواهد شد.

فلاحی در پاسخ به این سوال که آیا از کمیسیون آموزش فردی در میان تجمع‌کنندگان حاضر شده است، گفت: تجمع امروز را خبر ندارم، من مأموریت دیگری داشتم و اطلاع ندارم از همکاران کسی در جمع این افراد حاضر شده است یا خیر.

احمدحسین فلاحی در پاسخ به این سوال که آیا در کمیسیون آموزش و تحقیقات اقدامی برای پاسخ به مطالبات معلمان برای موضوع رتبه‌بندی صورت گرفته است، گفت: ماه‌ها است که کمیسیون آموزش درگیر لایحه رتبه‌بندی است که دولت قبلی در پایان دوره خود به زور این لایحه را به مجلس ارسال کرد و کمیسیون از همان زمان بررسی این لایحه را آغاز کرده و پیگیر بودجه آن شده تا با تغییر دولت دچار وقفه نشود و معطل نماند. خوشبختانه مسأله مالی مرتبط با این لایحه حل شده و الان در دستور کار صحن علنی مجلس است.

وی ادامه داد: ما ضمن اینکه فشار مالی که بر دوش معلمان وجود دارد را درک می‌کنیم و واقف به جایگاه این قشر جامعه هستیم، باید حتما آنچه که حق و شأن معلم است در نظر گرفته شود، اما معتقدیم عده‌ای در این میان هستند که از مطالبات به حق و صداقت فرهنگیان سوءاستفاده می‌کنند که از طیف خاصی هم هستند که از دولت قبلی مانده‌اند و با اهداف سیاسی و به منظور به حاشیه بردن کار و موفقیت‌های دولت، مسائلی را مطرح می‌کنند و مشخص است که سردسته این تجمعات از دولت قبلی باقی مانده است! اما ما با همه فشارهای موجود رتبه‌بندی را انجام خواهیم داد.

وی افزود: دولت روحانی برای تحقق این لایحه ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده بود و این در حالی است که دولت آقای رئیسی با وجود ۴۵۰ هزار میلیارد بدهی، الان با اختصاص ۱۲ هزار میلیارد، کار رتبه‌بندی را آغاز کرده است که با تثبیت ردیف بودجه‌ای آثار خود را خواهد گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج