۱۱۷۸۰۵۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

عکس یادگاری خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی

خدمه ایستگاه فضایی بین المللی اخیرا گرد هم آمدند و تصویری از خود به ثبت رساندند. در میان فضانوردان "یوساکو مائه‌زاوا" میلیاردر ژاپنی که اخیرا به فضا رفته نیز حضور دارد.

ایسنا: خدمه ایستگاه فضایی بین المللی اخیرا گرد هم آمدند و تصویری از خود به ثبت رساندند. در میان فضانوردان "یوساکو مائه‌زاوا" میلیاردر ژاپنی که اخیرا به فضا رفته نیز حضور دارد.

خدمه سه نفره ماموریت سایوز MS-۲۰ (ردیف جلو) با خدمه هفت نفره ماموریت اکسپدیشن ۶۶ (Expedition ۶۶) در یک پرتره گروهی تصویری زیبا از خود به ثبت رسانده‌اند. ردیف جلو از سمت چپ، "یوساکو مائه‌زاوا"(Yusaku Maezawa)، میلیاردر ژاپنی، "الکساندر میسورکین"(Alexander Misurkin) فضانورد روسکوسموس و"یوزو هیرانو"(Yozo Hirano)، تهیه کننده فیلم هستند.

عکس یادگاری خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی

در ردیف وسط از سمت چپ، "پیوتر دوبروف" (Pyotr Dubrov) و "آنتون شکاپلروف" (Anton Shkaplerov) فضانوردان روسکوسموس به همراه "مارک ونده هی" (Mark Vande Hei) فضانورد ناسا قرار دارند.

در ردیف عقب از سمت چپ، "ماتیاس ماورر" (Matthias Maurer) فضانورد آژانس فضایی اروپا به همراه "توماس مارشبرن" (Thomas Marshburn)، "راجا چاری" (Raja Chari) و "کایلا بارون" (Kayla Barron) فضانوردان ناسا قرار دارند.

"یوساکو مائه‌زاوا"(Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی که ۸ دسامبر سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفت، تصاویری از ایستگاه فضایی بین‌المللی ارسال کرده است.

"یوساکو مائه‌زاوا" (Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی به همراه "یوزو هیرانو"(Yozo Hirano)، تهیه کننده فیلم و "الکساندر میسورکین"(Alexander Misurkin) فضانورد روسی سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفتند. این میلیاردر ژاپنی برای یک سفر ۱۲ روزه به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) رفت و اظهار کرده قصد دارد در این مدت ۱۰۰ کار از جمله بازی بدمینتون را در فضا انجام دهد.

این سه نفر در روز یکشنبه ۱۹ دسامبر(۲۸ آذر) در ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت منطقه زمانی شرقی(۳:۰۰ صبح دوشنبه به وقت تهران) از ایستگاه فضایی جدا شده و به سمت زمین حرکت می‌کنند و در ساعت ۱۰:۱۸ شب به وقت منطقه زمانی شرقی ( ۶:۴۸ صبح دوشنبه به وقت تهران) فرود می‌آیند.

طی ماموریت "کرو-۳" نیز سه فضانورد ناسا به نام‌های "راجا چاری"، "توماس مارشبرن"، "کایلا بارون" و یک فضانورد آژانس فضایی اروپا به نام "ماتیاس ماورر" برای انجام یک ماموریت ۶ ماهه به ایستگاه فضایی بین‌المللی رفتند.این سومین ماموریت عملیاتی سرنشین‌دار اسپیس ایکس برای ناسا به عنوان بخشی از برنامه خدمه تجاری این سازمان فضایی است. قرار است هر ماموریت، از جمله کرو-۳، تقریبا ۶ ماه به طول بینجامد و اسپیس ایکس مسئول پرتاب فضانوردان و همچنین بازگرداندن آنها به زمین است. قرار است فضانوردان ماموریت کرو-۳ نیز بهار سال ۲۰۲۲ به زمین بازگردند.این ماموریت ۱۰ نوامبر ساعت ۲۱:۰۳ به وقت منطقه زمانی شرقی(بامداد پنجشنبه ساعت ۰۵:۳۳ به وقت ایران) به مقصد ایستگاه فضایی بین‌المللی پرتاب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج