۱۱۷۸۹۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کشور در این هفته درگیر دو سامانه بارشی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: علاوه بر ورود سامانه بارشی جدید از فردا به کشور، روز چهارشنبه نیز یک سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که باعث بارش برف و باران در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور خواهد شد.

ایرنا نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: علاوه بر ورود سامانه بارشی جدید از فردا به کشور، روز چهارشنبه نیز یک سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که باعث بارش برف و باران در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور خواهد شد.

«امین حسین نقشینه» درباره وضعیت آب و هوای کشور افزود: امروز(یکشنبه) از بارش‌های شمال‌غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در ۲۶ استان کاسته یا قطع خواهد شد و تمرکز بارش‌ها در چند استان محدود می‌شود.

وی افزود: عمدتا بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، جنوب ایلام، شمال بوشهر، جنوب خراسان رضوی و شمال فارس خواهد بود که موجب سیلاب و آبگرفتگی معابر خواهد شد. در مناطق سردسیر نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی بعدی در روز دوشنبه از سمت غرب به کشور خبر داد و گفت: در این روز در نیمه غربی و دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی بیان کرد: بر این اساس بارش‌ها فردا (دوشنبه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، شمال بوشهر و مناطقی از اصفهان رخ می‌دهد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، شدت بارش‌ها فردا در شمال شرق خوزستان، شرق و جنوب لرستان و غرب آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه گفت: سامانه بارشی روز سه شنبه از کشور خارج و مجددا روز چهارشنبه یک سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و بارش برف و باران برای مناطقی از شمال غرب و غرب کشور آغاز خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امشب برای گیلان و مازندران هم بارش باران پراکنده پیش بینی می شود و در ۵ روز آینده در مناطق سردسیر کشورمان کولاک برف و کاهش دید وجود خواهد داشت.

نقشینه گفت: تهران امشب به تدریج غبار محلی خواهد داشت و فردا شب مجددا بارانی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج