جاباما
۱۱۷۹۴۷۷
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

وضعیت بارندگی در نیمی از کشور تا فردا

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارندگی در نیمی از کشور تا فردا ادامه دارد، گفت: بارش‌ها امروز و فردا در مناطقی از غرب، جنوب غرب و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارندگی در نیمی از کشور تا فردا ادامه دارد، گفت: بارش‌ها امروز و فردا در مناطقی از غرب، جنوب غرب و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

«کبری رفیعی» روز سه‌شنبه درباره وضعیت آب و هوا افزود: امروز ادامه بارش‌ها در جنوب لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، شمال کرمان، بوشهر، یزد، اصفهان، غرب کردستان، قروین، البرز و تهران خواهد بود.

وی افزود: شدت بارش‌ها نیز امروز مربوط به چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و شمال غرب استان فارس است که با توجه به شدت بارش‌ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی شده است. این شرایط نیز سبب لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و کولاک برف در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی توصیه کرد: هموطنان باید توجه لازم را در این مناطق داشته باشند. از اواسط وقت امروز بارش‌ها در این مناطق ضعیف و حرکت سامانه بارشی به سمت شرق و شمال شرق کشیده خواهد بود.

به گفته رفیعی، روز چهارشنبه مجددا شمال‌غرب و غرب کشور بارش باران، برف و کاهش دما را خواهند داشت. ضمن اینکه استان‌های گیلان و مازندران نیز بارش دارند. از روز چهارشنبه تا جمعه در استان‌های ساحلی خزر کاهش محسوس دما مورد انتظار است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در گیلان، مازندران و گلستان بارش ها ادامه خواهد داشت. طی این پنج روز بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است که به علت وقوع مه و کولاک برف، سبب کاهش دید خواهد شد.

وی توضیح داد: خلیج‌فارس، تنگه‌هرمز و دریای‌عمان تا روز جمعه مواج و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز دریای‌خزر مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای تهران۲ درجه سانتیگراد است، گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری با مه رقیق و وزش باد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج