۱۱۷۹۴۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارش شدید در پلدختر تبدیل به سیل شد

_بارش شدید باران در پلدختر سبب آبگرفتگی و مسدود شدن راه ارتباطی برخی محور‌های روستایی این شهرستان شد.

خبرگزاری تسنیم: بارش باران که از روز جمعه در شهرستان پلدختر شروع شده سبب خوشحالی مردم، کشاورزان و باغداران شده است ولی این بارندگی مشکلاتی را هم برای روستائیان ایجاد کرده به طوری که محور ارتباطی چولهول به آزادراه پل زال که راه ارتباطی ۱۴ روستای منطقه میانکوه شرقی است به سبب شدت بارش‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود پل، مسدود سده و هیچ گونه ترددی در آن امکان پذیر نیست.

پل مونه بن لار در بخش معمولان نیز که در جریان سیل ۹۸تخریب و به صورت موقت بازسازی شده بود بر اثر جاری شدن روان آبها و طغیان رودخانه‌های فصلی دوباره تخریب و راه ارتباطی روستای بن لار با ۴۸۰ خانوار و ۱۴۰۰ نفر جمعیت قطع شد.

در شهر پلدختر هم چندین نقطه از جمله خیابان هفت تیر،کوی شهرداری و منطقه دردیا، جاده پلدختر به چم گردله برای ساعاتی آبگرفتگی اتفاق افتاد.

قطع راه ارتباطی ۱۴۰۰ نفر در معمولان

سید حبیب الله موسوی بخشدار معمولان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با اشاره به اینکه بر اثر شدت بارش‌ها پل ارتباطی روستای بن لار تخریب شده اظهار داشت: بن لار با جمعیتی ۴۸۰ خانواری ۱۴۰۰ نفر جمعیت دارد که به سبب تخریب پل روستا هیچ راه ارتباطی برای تردد اهالی وجود ندارد.

وی افزود: جاده افرینه به سمت آزادراه پل زال معروف به جاده چولهول که راه ارتباطی روستاهای منطقه چولهول است به سبب شدت بارشها، طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود پل مسدود شده و تا فروکش کردن سطح روان‌آبها فعلا هیچ ترددی برقرار نیست.

بخشدار معمولان با اشاره به اینکه جاده چولهول تنها مسیر جایگزین شهر معمولان است عنوان کرد: کلنگ احداث پل حاده چولهول شش ماه پیش با حضور مسئولان توسط بنیاد علوی به زمین زده شده ولی تاکنون احداث نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج