۱۱۸۱۰۴۶
۱ نظر
۵۱۸۵
۱ نظر
۵۱۸۵
پ

افشای دستمزد بازیگران نقش مرد عنکبوتی

دستمزد هنگفت برخی از ستارگان هالیوود اصلا یک راز نیست، خصوصا بازیگرانی که در نقش ابرقهرمانان محبوبی همچون مرد عنکبوتی بازی می کنند. به تازگی دستمزد بازیگران مرد عنکبوتی افشا شده است.

روزیاتو: دستمزد هنگفت برخی از ستارگان هالیوود اصلا یک راز نیست، خصوصا بازیگرانی که در نقش ابرقهرمانان محبوبی همچون مرد عنکبوتی بازی می کنند. به تازگی دستمزد بازیگران مرد عنکبوتی افشا شده است.

با موفقیت «مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» یکی از اولین سوالاتی که به ذهن طرفداران ابرقهرمان دوست داشتنی دنیای مارول، مرد عنکبوتی خطور می کرد، دستمزد هر کدام از ستارگان نقش این ابرقهرمان محبوب است اینکه از میان تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد کدام یک برای به روی پرده آوردن پیتر پارکر بالاترین دستمزد را گرفته اند؟

افشای دستمزد بازیگران نقش مرد عنکبوتی

مگوایر تا به امروز پردرآمدترین بازیگر مرد عنکبوتی است. او برای ایفای نقش پیتر پارکر در اولین قسمت از سری فیلم های مرد عنکبوتی دستمزد ۴ میلیون دلاری را گرفت. این فیلم در گیشه نیز بیش از ۸۲۰ میلیون دلار فروخت. توبی مگوایر بعدا بر سر دستمزد خود با تهیه کنندگان فیلم به مذاکره نشست و قرار شد دستمزد او به ۱۷،۵ میلیون دلار به همراه ۵ درصد از فروش گیشه ی فیلم مرد عنکبوتی ۲ افزایش پیدا کند. این فیلم نیز در گیشه ۷۸۴ میلیون دلار فروخت.

این بازیگر و تهیه کننده برای مرد عنکبوتی ۳ نیز حقوق ۱۵ میلیون دلاری را دریافت کرد. اما دستمزد او با توجه به دریافت ۷،۵ درصد از سود خالص فیلم رقمی بسیار بالاتر بود. از خوش اقبالی مگوایر فیلم مرد عنکبوتی ۲۰۰۷ با فروش ۸۹۰ میلیون دلار تبدیل به پرفروش ترین فیلم از سری مرد عنکبوتی تا آن زمان شد. موفقیت بی سابقه ی فیلم های مگوایر او را تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد جهان در دهه ی۲۰۰۰ کرد. میانگین دستمزد او برای برای هر فیلم حدود ۱۵ میلیون دلار تخمین زده می شود.

اما در مقایسه با او، تام هالند برای اولین فیلمش به عنوان مرد عنکبوتی تنها ۲۵۰ هزار دلار دستمزد گرفت. با این حال، بنا به بندهای قرارداد هالند، حقوق او با اکران هرکدام از فیلم های سری مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول افزایش پیدا می کرد. فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست او ۸۸۰ میلیون دلار فروش داشت که پرفروش ترین فیلم هالند نیز بود. بنا به گزارش ها، ستاره فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست برای فیلم سال ۲۰۱۷ خود دستمزد پایه ی ۵۰۰ هزار دلار دریافت کرد.

با این حال، تخمین زده می شود که دستمزد او به همراه پاداش های قراردادش به ۱،۵ میلیون دلار نیز برسد. حقوق او از فیلم دومش یعنی مرد عنکبوتی دور از خانه مشخص نیست، اما این بازیگر احتمالا برای نقش آفرینی خود دستمزد هنگفتی دریافت کرده است. اما این فیلم مرد عنکبوتی در گیشه بیش از ۱ میلیارد دلار فروخت که بنا به گزارش فوربس، تبدیل به پرفروش ‌ترین مرد عنکبوتی نیز شده است.

دستمزد پایه بازیگر ۲۵ ساله برای حضور در هر کدام از فیلم هایش تاکنون بین ۴ تا ۵ میلیون دلار برآورد می شود. موفقیت های تجاری هالند برای حضور در مرد عنکبوتی همچنان ادامه دارد، چرا که انتظار می رود، او برای فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست دستمزد سنگینی را دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عمو ممد

      حالا ما چیکار مرد عنکبوتی داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج