اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۱۴۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش‌بینی وقوع سیلاب موقت در ۹استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید باران از فردا (چهارشنبه) و تداوم آن تا روز جمعه در ۹ استان کشور خبر داد که منجر به سیلابی شدن رودخانه‌ها و جاری شدن روان آب و آب‌گرفتگی معابر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: «فریبا گودرزی» امروز (سه‌شنبه) درباره وضعیت آب‌و هوایی کشور افزود: از فردا تا روز جمعه و هم‌زمان با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب و شمال خوزستان، جنوب اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان، شاهد بارش شدید باران و در ارتفاعات برف همراه با تندباد خواهیم بود.

وی ادامه‌داد: امروز نیز در اکثر نقاط کشور جو پایدار انتظار می‌رود و در مناطق صنعتی و پرتردد شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، فردا بارندگی‌ها در خوزستان، بوشهر، جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات کرمان، چهارمحال و بختیاری، فارس و هرمزگان خواهد بود و روز پنجشنبه بارش‌ها در این مناطق شدت بیشتری خواهد گرفت و گستره بارش‌ها مناطقی از جنوب کشور مانند خوزستان و مناطق مرکزی مانند اصفهان و استان مرکزی و سیستان و بلوچستان را در بر می‌‍‌گیرد.

گودرزی بیان‌داشت: روز جمعه در بیشتر مناطق کشور بجز شمال غرب و تا حدودی غرب شاهد بارندگی خواهیم بود و بارش‌ها در نیمه جنوبی کشور شدت بیشتری خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: بارش‌ها در این مدت در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

گودرزی اظهار داشت: امروز آب‌های خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه خلیج‌فارس و دریای عمان مواج است.

وی خاطرنشان‌کرد: برای تهران امروز آسمانی صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دمای پایتخت ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما یک درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج