اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۱۶۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وزارت‌خارجه آمریکا: ایران مذاکرات را کِش می‌دهد

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که هنوز زود است درباره پیشرفت در مذاکرات وین صحبت کنیم. وی اضافه کرد: «تا به امروز وضعیت اساسی تغییری نکرده است. ایران در حالی که مذاکرات را کش می‌دهد، به برنامه هسته‌ای خود نیز شتاب می‌بخشد. ما خیلی واضح گفته‌ایم که این کارایی ندارد».

خبرگزاری فارس: «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که هنوز زود است درباره پیشرفت در مذاکرات وین صحبت کنیم.

وزارت‌خارجه آمریکا: ایران مذاکرات را کِش می‌دهد

وی که در کنفرانس خبری وزارت خارجه آمریکا صحبت می‌کرد، گفت: «ما هم اکنون در حال ارزیابی این موضوع هستیم که آیا ایرانی‌ها با دستور کار جدید به مذاکرات بازگشته‌اند یا با همان راه‌حل‌های اولیه که پیشتر ارائه شده بود آمده‌اند».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: «تا به امروز وضعیت اساسی تغییری نکرده است. ایران در حالی که مذاکرات را کش می‌دهد، به برنامه هسته‌ای خود نیز شتاب می‌بخشد. ما خیلی واضح گفته‌ایم که این کارایی ندارد».

پرایس افزود: «ایران در دوره‌های پیشین مذاکرات جدی نبوده است البته هفته‌های اخیر شاهد پیشرفت‌هایی در مذاکرات هسته‌ای با ایران بوده‌ایم».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر با اتهام پراکنی علیه ایران مدعی شد که آمریکا اجازه نخواهد داد ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج