جاباما
۱۱۸۱۸۳۵
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

عبداللهی نژاد: دوچرخه سواری زنان عقبه امنیتی دارد

حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از نقش ستاد امر به معروف در استان، شکایت‌های ستاد از چهره‌های مختلف، نحوه حضور زنان در جامعه، ممنوعیت دوچرخه سواری و حجاب بانوان صحبت کرد

انتخاب: حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از نقش ستاد امر به معروف در استان، شکایت‌های ستاد از چهره‌های مختلف، نحوه حضور زنان در جامعه، ممنوعیت دوچرخه سواری و حجاب بانوان صحبت کرد.

عبداللهی نژاد معتقد است که هنرمندان یا سلبریتی‌هایی که اقداماتشان بر روی فرزندان ما در اصفهان نیز تأثیر می‌گذارد اگر اقدام خلافی انجام دهد ما حق داریم علیه وی به حوزه قضائی محل ارتکاب جرم شکایت کنیم. او درباره دوچرخه سواری بانوان هم گفت این مسئله یک عقبه اجتماعی و امنیتی دارد به همین دلیل، ستاد امر به معروف و نهی از منکر به آن ورود کرده است. مراجع معظم تقلید نیز دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی را جایز نمی‌دانند؛ البته دوچرخه سواری بانوان به تنهایی مشکلی ندارد، بلکه دوچرخه سواری در انظار عمومی اشکال دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج