جاباما
۱۱۸۲۰۸۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

آقای فراستی فرصت سینما رفتن دارید؟

برنامه «هفت» مهمترین و تقریباً تنها برنامه جدی سینمایی تلویزیون است که می‌تواند ویترین معرفی، نقد، تحلیل و پرداختن به سینمای ایران باشد.

مهر نوشت: برنامه «هفت» مهمترین و تقریباً تنها برنامه جدی سینمایی تلویزیون است که می‌تواند ویترین معرفی، نقد، تحلیل و پرداختن به سینمای ایران باشد.

این برنامه چند هفته‌ای است که پخش خود را آغاز کرده است و در این روزهای کرونایی که سویه جدید اومیکرون هم مزیدی بر علت شده است تا دوباره مخاطب با احتیاط سالن‌های سینمایی را انتخاب کند می‌تواند یک شاخص مهم در ارزیابی فیلم‌های روی پرده باشد تا عیار هر یک از آثار را برای مخاطب و علاقمندان به سینما به سنجش بگذارد.

آقای فراستی فرصت سینما رفتن دارید؟

با این حال از زمان شروع برنامه در این چند هفته که فیلم‌های مهمی هم روی پرده رفته است میز نقد مسعود فراستی تنها در قسمت اول سراغ یک اثر سینمایی یعنی فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی رفت و بعد از آن گویی باقی فیلم‌های در حال اکران را نادیده گرفته است.

میز نقد فراستی که گاهی از اصل برنامه و بقیه میزهای آن بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد در این چند هفته به فیلم‌ها و سریال‌های خارجی و حتی در مواردی عجیب به سریال‌های شبکه خانگی پرداخت که چند ماهی است از پخش آنها گذشته است. مثل سریال «زخم کاری» مهدویان و یا «خاتون» که هفته پیش نقد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج