جاباما
۱۱۸۲۱۰۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پروژکتور بی‌سیم و قدرتمند شیائومی رونمایی شد

در رویداد معرفی محصولات سری ۱۲ شیائومی که روز سه شنبه برگزار شد، این شرکت از یک پروژکتور بی سیم قابل حمل، به نام Paipai رونمایی کرد. این محصول دارای طراحی مینیمالیستی بوده و به راحتی در جیب جا می‌شود.

فرارو: در رویداد معرفی محصولات سری ۱۲ شیائومی که روز سه شنبه برگزار شد، این شرکت از یک پروژکتور بی سیم قابل حمل، به نام Paipai رونمایی کرد. این محصول دارای طراحی مینیمالیستی بوده و به راحتی در جیب جا می‌شود.

پروژکتور بی‌سیم و قدرتمند شیائومی رونمایی شد

Xiaomi Paipai برای سهولت در ارائه پروژه‌ها طراحی شده است. برای استفاده از این محصول نیاز است آن را به یک نوت بوک متصل کنید. این دستگاه صفحه نمایش نوت بوک را به صفحه نمایش بزرگتری منتقل می‌کند. این دستگاه قابل حمل همچنین دارای ماژول وایفای بوده و فرستنده و گیرنده می‌توانند یک شبکه محلی "LAN" تشکیل دهند. برای استفاده از این پروژکتور، کاربران نیازی به نصب درایور نخواهند داشت. با اتصال به نوت بوک، پروژکتور شناسایی شده و امکان پخش وجود خواهد داشت.

این پروژکتور تصویر را با وضوح فوق العاده بالا و نویز بسیار کم منتقل می‌کند. همچنین همگام سازی صدا و تصویر بسیار دقیق انجام می‌شود. این محصول از باند فرکانسی 5G پشتیبانی می‌کند و نمایش پایدار و طولانی مدت بدون قطع و وصلی و نویز را تضمین می‌کند.

پروژکتور بی‌سیم و قدرتمند شیائومی رونمایی شد

پروژکتور جدید شیائومی، از رابط Type-C پیشرفته، خروجی DP با کیفیت بالا و شارژ PD استفاده می‌کند. این امر سبب تضمین انتقال پایدار محتوا با کیفیت بالا خواهد شد.

در عین حال بار اتصال چندین دستگاه را در زمانی که یک ارائه کننده جدید نیاز به نمایش صفحه نمایش خود دارد، کاهش می‌دهد. در این حالت، همان پایانه گیرنده را می‌توان به چندین فرستنده متصل کرد و دیگران نیازی به وصل و جدا کردن دستگاه برای نمایش صفحه نمایش نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج