جاباما
۱۱۸۱۷۲۸
۱۷ نظر
۵۰۱۹
۱۷ نظر
۵۰۱۹
پ

تلاش تازه غول چینی برای تصاحب ایران و جهان

سرانجام شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو رونمایی شدند.

برترین‌ها: شیائومی بالاخره بزرگ‌ترین رویداد سالانه خود را در چین برگزار کرد. این کمپانی چینی طی برگزاری رویداد جدید خود، از دو گوشی پرچمدار جدیدش رونمایی کرد. در واقع، شیائومی امروز از دو گوشی پرچمدار شیائومی ١٢ پرو و شیائومی ١٢ پرده برداشته است.

تلاش تازه غول چینی برای تصاحب ایران و جهان

شیائومی عنوان کرد که شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو، اولین محصولات این کمپانی هستند که به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی Snapdragon ۸ Gen ۱ تجهیز می‌شوند. این تراشه، دارای لیتوگرافی ۴ نانومتری است و از هسته Cortex-X۲ با حداکثر فرکانس کاری ٣.٠ گیگاهرتزی نیز استفاده می‌کند.

به مدد وجود تراشه پرچمدار جدید کوالکام، پرچمداران جدید شیائومی از اینترنت ۵G با حداکثر سرعت دانلود ١٠ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. این گوشی، از خنک کننده هم برای انتقال حرارت بهتر و کاهش دمای داخل گوشی استفاده می‌کند. مساحت این خنک کننده، بیش از ١٣ هزار میلی متر مربع است که قابل تحسین است! حافظه داخلی هر دو گوشی، از نوع UFS ۳.۱ است. نوع حافظه رم آن‌ها نیز LPDDR۵، ۳۲۰۰MHZ می‌باشد.

تلاش تازه غول چینی برای تصاحب ایران و جهان

سری شیائومی ۱۲ بدون شک یکی از مورد انتظارترین محصولات سال جاری بود. سری شیائومی ۱۲ دارای چندین عضو است که شامل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس می‌شود. نمایشگر نسبتا کوچک شیائومی ۱۲ دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و وضوح تصویر آن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ است. همچنین صفحه‌نمایش این دستگاه حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیتی را به کاربران ارائه می‌دهد. اسکنر اثرانگشتی زیر نمایشگر وجود دارد تا امنیت دستگاه را بالا ببرد، درحالی‌که گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ استفاده شده تا از خراش صفحه جلوگیری شود. در بخش صدا نیز همان‌طور که از پیش فاش شده بود، هارمن کاردون اسپیکر‌های تلفن را تنظیم کرده است.

شیائومی ۱۲ دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است که از شارژ سریع ۶۷ واتی سیمی پشتیبانی می‌کند. همچنین باتری این دستگاه می‌تواند به صورت بی‌سیم با قدرت ۵۰ وات شارژ شده و همچنین شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز به کاربران ارائه می‌شود. گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی با رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ عرضه می‌شوند و MIUI ۱۳ به عنوان به‌روز‌رسانی در ژانویه وارد بازار خواهد شد.

تلاش تازه غول چینی برای تصاحب ایران و جهان

شیائومی ۱۲ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور IMX ۷۶۶ سونی) که در تعدادی از پرچم‌داران ۲۰۲۱ شرکت‌های بزرگ اندرویدی یافت می‌شود، استفاده می‌کند. دو حسگر کمکی که به ثبت تصاویر بهتر کمک می‌کنند شامل لنز فوق عریض با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شوند. همچنین دوربین جلویی آن ۳۲ مگاپیکسلی است و در قسمت مرکزی صفحه‌نمایش قرار دارد. این دوربین دارای قابلیتی به نام Stagger HDR است که احتمالا HDR را در تصاویر سلفی بهبود می‌بخشد. سری ۱۲ شیائومی دارای رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی است. نسخه چرم سبز وگان ویژه‌ای نیز برای هر دو گوشی وجود دارد.

شیائومی ۱۲ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۳۶۹۹ یوان (۵۸۰ دلار) عرضه می‌شود. یک مدل میانی ۸/۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۳۹۹۹ یوان (۶۲۸ دلار) وجود دارد. این در حالی است نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن ۴۳۹۹ یوان (۶۹۰ دلار) است. اولین فروش نیز برای ژانویه برنامه‌ریزی شده است.

و در نهایت، به سراغ گل سرسبد شیائومی، یعنی شیائومی ١٢ پرو می‌رویم. این گوشی، پرچمدار اصلی شیائومی محسوب می‌شود. مانند شیائومی ١٢، ابتدا از طراحی این گوشی آغاز می‌کنیم. جایی که شاهد چند تفاوت کلیدی هستیم. زبان طراحی هر دو گوشی، مشابه است. اما در قسمت نمایشگر، Xiaomi ۱۲ Pro از نمایشگر بزرگ ۶.٧٣ اینچی بهره می‌برد. بر خلاف شیائومی ١٢، این گوشی از نمایشگر خمیده استفاده می‌کند و سایز بزرگ‌تری دارد. با این وجود، عرض این گوشی از آیفون ١٣ پرو مکس کم‌تر است. وضوح این نمایشگر، ۲K است و همچنین به لطف فناوری LTPO، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی آن از نوع متغیر است. این تغییر رفرش ریت، از ١ تا ١٢٠ هرتز رخ می‌دهد! کنتراست نمایشگر نسخه پرو، ٨,٠٠٠,٠٠٠:١ است. بیشینه نوری آن به ١,۵٠٠ نیت می‌رسد.

تلاش تازه غول چینی برای تصاحب ایران و جهان

شیائومی ۱۲ پرو دارای نسخه چرم یا چرم مصنوعی نیز خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است و از سنسور IMX۷۰۷ سونی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. سنسور دوم لنز پرتره است، درحالی‌که سنسور سوم ماژول فوق عریضی را به همراه دارد. CyberFocus، فناوری فوکوس خودکار سریع شیائومی که قادر به تشخیص سوژه‌ها و سایر عناصر پس‌زمینه است، نیز در شیائومی ۱۲ پرو تعبیه شده است. همچنین این دستگاه دارای الگوریتم جدید حالت شب است که نور بیشتری را در مناطق کم‌نور جذب کرده و در عین حال سطح نویز را کنترل می‌کند.

تلاش تازه غول چینی برای تصاحب ایران و جهان

از قبل مشخص بود که شیائومی ۱۲ پرو از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این سرعت بسیار فوق‌العاده است و می‌تواند بسیاری از کاربران را راضی نگه دارد. همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز مانند نسخه معمولی در این گوشی هوشمند وجود دارد. درضمن نباید باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری آن را فراموش کرد که نسبت به شیائومی ۱۲ کمی بزرگ‌تر است و کاملا چنین تفاوتی منطقی به نظر می‌رسد.

شیائومی ۱۲ پرو در نسخه‌های ۸/ ۱۲۸ گیگابایت، ۸/ ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/ ۲۵۶ گیگابایت که به ترتیب دارای برچسب‌های قیمت ۴۶۹۹ یوان (۷۳۸ دلار)، ۴۹۹۹ یوان (۷۸۵ دلار) و ۵۳۹۹ یوان (۸۴۸ دلار) هستند، در چین به فروش خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون عکس اول نشون میده جهانو نمیتونه بگیره شاید ایرانو ولی جهان اصلا چون خودشو قیاس کرده با کمپانی اپل

      پاسخ ها

      • سعید-پ

        حقیقتا حرف شما کاملا درست است ومن با شما صددرصد موافقم چرا که اگه این شرکت حرفی واسه گفتن داشت نیازی به مقایسه ی خودش با بهترین محصول بازار رو نداشت، اگرچه با خواندن مشخصات گوشی های جدیدش پی می‌بریم که با یک محصول رده بالا طرفیم.

      • ح حیدری

        اپل جز اینکه پولها تون رو میگیره چیکار کرده براتون که شرکتهای دیگه نکردن،تازه کلی هم محدودیت براتون می‌گذاره.
        من نمی‌دونم چرا بعضیا نمی‌خوان قبول کنن کلاه گشادی سرشون رفته.

      • رسول

        گر چه اپل گوشی ‌واقعا خوبیه اما نه به اندتزه ای که براش پول زیادی پرداخت بشه ، اتفاق همین پرداخت پول بیشتر یکی از افتخارات اپل بازهاست

      • داود

        شیامی از نظر cpu خیلی ضعیف هستن

    • بدون نام

      گوشیاش اشغاله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نخر

    • بدون نام

      چین کرونا رو ساخت برای اقتصاد و محصولاتش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • شرقگدای بدبخت خوار شده

      چین توهم بلعیدن دنیارو داره

    • بدون نام

      چین اشغاله

      پاسخ ها

      • جوکر

        دوست عزیزم اپل هم تو چین ساخته میشه

    • ruyan :)

      هعی در هرصورت من ک نمیتونیم بخرم چ فایده ..

    • حمید بهرامی

      جهان خدا بیامرزتش

    • Vahid

      Wowwww

    • بدون نام

      از لحاظ امنیت خانواده اصلادگوشی های چینی بسیار خطزناک

    • بدون نام

      چین بازارجهان تصاحب میکنه وخواهدکردوایران جزوآنهم هست!اپل اپل نکنید،توایران هرکس پول اپل نداره!!!!!پرچم شیائومی بالاست!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج