۱۱۸۲۲۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئیسی: تجهیزات متروی قم از تهران تامین شود

رئیسی عنوان کرد: درباره مترو قم برخی خط‌های آن آماده شده و تجهیزات از طریق تهران تامین شود؛ دولت هم این مساعدت را دنبال می‌کند. راجع به دریاچه نمک نیز مشکلات زیست محیطی آن باید در قالب کارگروه فعال به نتیجه برسد.

انتخاب: رئیس‌جمهور گفت: دولت تلاش کرده خلق نقدینگی به حداقل ممکن برسد؛ بنابر گزارش‌های بانک مرکزی که به رسانه‌ها هم اعلام شده، تورم صعودی به شکل نزولی درآمده و این سیر نزولی آغازشده تا شاهد کاهش تورم باشیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: توفیق داشتم در ایام متعلق به شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) در استان قم حاضر شوم؛ در این زمینه مصوباتی با حضور معاون اول رئیس جمهور و همچنین بخش‌هایی که باید اعتبارات را تامین کنند، تایید شد.

رئیسی: تجهیزات متروی قم از تهران تامین شود

وی ادامه داد: کارگروه‌ها و واحدهای صنعتی که دچار مشکل هستند باید سریعاً فعال شوند؛‌ شروع به کار واحدهای صنعتی نیمه‌فعال به رفع بیکاری منتهی می‌شود.

رئیس جمهور بیان کرد: در استان قم زمینه گردشگری زیارت وجود دارد و اقدامات موجود کافی نیست؛ باید کارگروه زیارت برای رفع مشکلات گردشگری زیارت فعال شود و این مهم به ایجاد اشتغال کمک می‌کند. قم استان فرهنگی است و موسسات فعال فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و حوزه علمیه باید فعال باشند تا شاهد آثار فرهنگی در سراسر کشور باشیم.

رئیسی با بیان اینکه بافت فرسوده دغدغه مردم قم است، تصریح کرد: مقرر شد برای اماکن میراث فرهنگی جایابی شود و خسارت افراد به آنان داده شود.

وی عنوان کرد: مسئله آب و برخی نقاط فاضلاب نیز مطرح بود که این مهم در وزارت نیرو دنبال می‌شود و راه‌های ریلی و جاده‌های مواصلاتی مشکل‌دار باید اصلاح شود.

رئیس جمهور گفت: مشکل پروژه‌های نیمه‌کاره از جمله "مونوریل" تعیین‌تکلیف می شود و از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت شود تا به سرانجام برسد.

رئیسی عنوان کرد: فرودگاه قم مسئله قضایی داشت که حل شده و دولت حمایت می‌کند تا پروژه فرودگاه به سرانجام برسد؛ این موضوع قطعی است که براساس این سفر به سرانجام می‌رسد.

وی ادامه داد: درباره مترو برخی خط‌های آن آماده شده و تجهیزات از طریق تهران تامین شود؛ دولت هم این مساعدت را دنبال می‌کند. راجع به دریاچه نمک نیز مشکلات زیست محیطی آن باید در قالب کارگروه فعال به نتیجه برسد.

رئیس جمهور با اشاره به وضعیت بورس گفت: دولت تلاش می‌کند بورس برای سهامداران از وضعیت متفاوتی برخوردار شود؛ می‌دانیم که بسیاری از مردم در این کشور دغدغه بورس را دارند.

رئیسی خاطرنشان کرد: دولت تلاش کرده خلق نقدینگی به حداقل ممکن برسد و رفتن نقدینگی به طرف تولید آثار تورم‌زا دارد؛ بنابر گزارش‌های بانک مرکزی که به رسانه‌ها هم اعلام شده، تورم صعودی به شکل نزولی درآمده و این سیر نزولی آغازشده تا شاهد کاهش تورم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج