جاباما
۱۱۸۴۳۵۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

هاشمی: نمی‌گویم کسی زیرمیزی دریافت نمی‌کند

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از سیاست‌های این وزارتخانه را برخورد جدی با پدیده زیرمیزی دانست و گفت: دریافت وجه از بیمار خارج از روند حسابداری، در هر بیمارستانی بطور قطع تخلف است.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از سیاست‌های این وزارتخانه را برخورد جدی با پدیده زیرمیزی دانست و گفت: دریافت وجه از بیمار خارج از روند حسابداری، در هر بیمارستانی بطور قطع تخلف است.

محمد هاشمی درمورد انتشار ویدئویی در فضای مجازی توسط یک بیمار که در یکی از بیمارستانهای تهران بستری است و ادعا می کند که از وی وجوه غیرمتعارف درخواست و دریافت شده، توضیح داد: روز گذشته(جمعه) تصویری در فضای مجازی منتشر شده که بیماری در بیمارستانی بستری شده است با این عنوان که از او زیرمیزی درخواست کرده اند.

وی ادامه داد: دریافت وجه از بیمار خارج از پروسه حسابداری در هر بیمارستانی بطور قطع تخلف است. اما پزشکی که در کلیپ از او صحبت می ‌شود با این که در بیمارستان آنکال نبوده و چون گفته شده که بیمار جانباز است، ایشان احساس وظیفه کردند که بیمار را ویزیت کنند؛ اما از طرف پزشک مربوطه وجهی از بیمار درخواست نشده است. بیمار تصادفی بوده است که این بیماران به بیمارستان‌ های خاصی فرستاده می ‌شوند و اگر بخواهند به بیمارستان دیگری بروند، ستاد حمایت از بیماران تصادفی هزینه را قبول نمی‌ کند و در راستای همین امر بیمارستان از ایشان مبلغی درخواست کرده و ایشان به عنوان زیرمیزی پزشک کلیپی پخش کردند و این درحالی است که پزشک مورد نظر انسان پاک دستی است. همزمان با احترام به حقوق مردم باید به حقوق پزشکان خدوم احترام بگذاریم. اگر بیمار تصادفی بخواهد به بیمارستان خصوصی برود، خودش باید هزینه ها را پرداخت کند.

یکی از سیاست‌ های وزارت بهداشت برخورد جدی با پدیده زیرمیزی است

هاشمی تاکید کرد: بحث زیرمیزی را رد نمی کنم و نمی گویم کسی زیرمیزی دریافت نمی کند. یکی از سیاست‌ های وزارت بهداشت برخورد جدی با پدیده زیرمیزی است اما برخورد با زیرمیزی با برخورد با پزشک و جسارت به او متفاوت است. این فرد ۲۰ میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز کردند که به معنای زیرمیزی نیست. اگر مردم می خواهند پولی برای درمان بدهند، باید به حسابداری بیمارستان بدهند. واریز وجه به حساب بیمارستان کاملا مشخص بوده و قابل پیگیری است که این مبلغ برای ارائه چه خدماتی از بیمار دریافت شده و پروسه حسابداری واضح و روشن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      برید اداره ثبت غرب تهران ببینید چه خبره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج