۱۱۸۴۹۲۰
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

آخرین خبر از استیضاح وزیر بهداشت در مجلس

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به مطرح شدن استیضاح وزیر بهداشت، گفت: استیضاح یک وزیر مراحلی دارد که تاکنون برای وزیر بهداشت مراحلی ثبت و طی نشده است.

خبرگزاری اینسا: قاسم جعفری با اشاره به تصویب کلیات بودجه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کلیات بودجه علاوه بر آن که در سایه همراهی همدلانه دولت و مجلس تصویب شد، پیام امید و آرامش و ان شاء الله گشایش را به جامعه مخابره کرد.

وی ادامه داد: رای مثبت نمایندگان مجلس به کلیات بودجه نشان داد با همکاری و تلاش جمعی می‌شود گره‌های سخت را گشود و راه های صعب را طی کرد.

وی در ادامه درباره مباحث مرتبط به موضوع استیضاح وزیر بهداشت، اظهار داشت: برخی از نمایندگان سوالاتی از وزیر بهداشت داشتند، البته برای استیضاح یک وزیر باید مسیری طی شود که تاکنون برای وزیر بهداشت مراحلی ثبت و طی نشده است.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری ادامه داد: قبل از استیضاح مراحلی مانند سئوال و تذکر پیش‌بینی شده است که تاکنون سئوالی از وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

وی گفت: آقای محسنی بندپی نماینده تهران در مجلس هم در اظهارات خود مطالب و مسموعات خود را بیان کرده و از استیضاح دفاع نکرده است.

جعفری اظهار داشت: عملکرد وزارت بهداشت در کنترل بیماری کرونا و سامان‌دهی به بخش واکسیناسیون عملکرد موفق دولت در وزارت‌خانه بوده است که مورد اذعان و تأیید همگان است.

وی افزود: البته بنای ما بر آن است در سایه گفتمان توام با تفاهم خواسته‌های قانونی نمایندگان محترم پیگیری شود. خواهان آن نیستیم که مجلس و دولت به طور مستعجل برای اموری مانند استیضاح هزینه پپردازند چرا که از نظر ما اغلب مشکلات با درایت قابل برطرف شدن است، بخصوص آنکه دولت و مجلس نشان داده اند ضمن وجود بحث های کارشناسی ، در ارائه خدمت به مردم همدل و همگام هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج