۱۱۸۵۸۷۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

در دانشگاه‌های ما ۹۰درصد لیبرال هستند

ما نگران در خطر افتادن هویت اجتماعی هستیم و در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۹۲، ۹۶ و ۱۴۰۰ جریان انقلابی، مقام اول را در همدان، کسب کرده‌است.

ایسنا: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، گفت: فقط ۱۴ درصد دانشگاه‌های ما مهارتی است در صورتیکه باید ۳۰ درصد دانشگاه مهارتی در کشور وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه در نشست اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان، اظهار کرد: همدان ظرفیت علمی و معنوی فراوانی دارد و ظرفیت انقلابی استان هر سال رو به رشد بوده‌است.

در دانشگاه‌های ما ۹۰درصد لیبرال هستند

فلاحی تصریح کرد: ما نگران در خطر افتادن هویت اجتماعی هستیم و در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۹۲، ۹۶ و ۱۴۰۰ جریان انقلابی، مقام اول را در همدان، کسب کرده‌است.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌های ما ۹۰ درصد لیبرال و ۱۰ درصد انقلابی هستند و متاسفانه نیروهای انقلابی به کار گرفته نمی‌شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: ۳۰ درصد آموزش‌های دانشگاه‌های ما باید آموزش مهارتی باشد اما الان ۱۴ درصد است.

فلاحی ادامه داد: بزرگترین هنرستان غرب کشور را در همدان داریم اما هیچ امکاناتی ندارد.

ابوالفضل یداللهی اصلان، رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و دانشگاه آزاد استان همدان در این جلسه، اظهار کرد: خدا را شاکریم که تفکر بسیجی در بدنه دولت ساری و جاری شده است.

یداللهی اصلان تصریح کرد: کانون دانشگاهیان رسالتی از جهت نقش آفرینی در انتخابات داشت و کاری که در دانشگاهیان استان شروع کردند، نظم دهی نسبت به فعالیت‌ها بود.

وی ادامه داد: ۵۸۳ نفر از اساتید در انتخابات ورود پیدا کردند و روستا به روستا مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح تشویق کردند که انتخابات اصلح صورت گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج