adexo3
۱۱۸۶۲۸۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

قیمت قزل‌آلا در میادین کاهش یافت؛ آخرین قیمت

قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در میادین میوه و تره‌بار بیش از ۳ هزار تومان کاهش یافت. براساس تازه‌ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که از صبح پنجشنبه در میادین میوه و تره‌بار تهران اعمال شد، قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در این مراکز ۳.۲۰۰ تومان کاهش یافت و ماهی سفید نیز بعد از چندین ماه در نرخنامه میادین قیمت‌گذاری شد.

روزنامه همشهری: قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در میادین میوه و تره‌بار بیش از ۳هزار تومان کاهش یافت. براساس تازه‌ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که از صبح پنجشنبه در میادین میوه و تره‌بار تهران اعمال شد، قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در این مراکز ۳.۲۰۰تومان کاهش یافت و ماهی سفید نیز بعد از چندین ماه در نرخنامه میادین قیمت‌گذاری شد. هر کیلو ماهی سفید که در ماه‌های گذشته خبری از آن در نرخنامه میادین نبود حالا ۱۱۰هزار تومان نرخ‌گذاری شده که گرچه قیمت بالایی است اما در مقایسه با فروشگاه‌های پروتئینی سطح شهر دست‌کم ۳۰هزار تومان پایین‌تر است.

اما جزئیات کاهش قیمت ماهی قزل آلا در میادین به این شرح است که هر کیلوگرم قزل‌آلای تازه رنگین کمان از ۷۸هزار تومان به ۷۴.۸۰۰تومان، قزل‌آلای تازه گوشت نارنجی از ۸۰هزار تومان به ۷۶.۸۰۰تومان و قزل‌آلای زنده از ۸۸هزار تومان به ۸۴.۸۰۰تومان کاهش خواهد یافت. براساس این گزارش، قیمت سایر آبزیان در میادین نسبت به نرخنامه پیشین ثابت مانده که ازجمله هر کیلوگرم ماهی آمور ۵۵هزار تومان، بیگ‌هد ۳۵هزار تومان، تیلاپیا ۴۴هزار تومان، روهیتا ۶۰هزار تومان، فیتوفاگ ۳۳هزار تومان و هر کیلو ماهی کپور با قیمت ۴۴هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت بیشتر انواع ماهی‌ها در نرخنامه هفته پایانی آذرماه هم همین بود اما در مقایسه با اوایل پاییز بعضی از ماهی‌های عرضه شده در میادین گران‌تر شده‌اند، که این اختلاف قیمت را می‌توانید در جدول زیر دنبال کنید. میگوی تازه مخلوط نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۰هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد که نسبت به یک‌سال پیش ۴۰درصد رشد داشته است.

بررسی روند یکساله قیمت انواع ماهی در میادین میوه و تره بار تهران حاکی از آن است که در یک‌سال گذشته قیمت انواع ماهی ۳۵درصد رشد داشته و قزل‌آلا در صدر این افزایش نرخ بوده است. از ابتدای پاییز سال گذشته قزل‌آلای رنگین‌کمان (زنده) ۵۰درصد، قزل‌آلای رنگین‌کمان (صید شده) ۴۹درصد، قزل‌آلای گوشت نارنجی (زنده) ۴۷.۵درصد و قزل‌آلای گوشت نارنجی (صید شده) ۴۶درصد، گران شده است.

قیمت قزل‌آلا در میادین کاهش یافت؛ آخرین قیمت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج