۱۱۸۸۲۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بُغضِ فلور نظری هنگام روایت خاطرات مادرانه‌اش

فلور نظری، در توصیف مهر مادری‌اش گفت: «من در ارتباط با دیگران، دنبال ترازو گذاشتن نیستم که یک کیلو محبت کرده‌ام و باید یک کیلو محبت ببینم. در عالم مادری هم، من عاشق بچه‌ام و اگر بچه‌دار نمی‌شدم، حتما از پرورشگاه بچه می‌آوردم.»

خبرآنلاین: فلور نظری، بازیگر تلویزیون، شب گذشته (جمعه یکم بهمن) مهمان برنامه «مهربانو» بود و از مهر مادری گفت.

او در آغاز گفت‌وگویش، درباره مادر و مادربزرگش گفت: «خاطرات خیلی خوبی از مادربزرگ عزیزم دارم که خدا رحمتش کند. من کل سه ماه تابستان را در گیلان بودم. مادربزرگم یک خانه خیلی بزرگ با فضایی سبز داشت و من در مدرسه می‌گفتم مادرم در پارک زندگی می‌کند.»

بُغضِ فلور نظری هنگام روایت خاطرات مادرانه‌اش

نظری ادامه داد: «اخلاقم این است که مادرها برایم خیلی مهم هستند. مادربزرگم خیلی نازنین و همیشه در حال صلح و صفا دادن فامیل و اقوام بود. خیلی مهربان و باصفا بود و خیلی راحت گذشت می‌کرد. وقتی او از دنیا رفت، خیلی بد شد و توازن خانواده به‌هم ریخت. بعد هم از مادر خودم خاطرات خوبی زیادی دارم و در واقع هر چه در زندگی دارم، از مادرم است.»

این بازیگر، در حالی که بغض کرده بود درباره خاطرات مادرانه خود گفت: «من بچه خیلی دوست داشتم، وقتی پسرم به دنیا آمد، هم‌زمان دانشجو بودم. باورتان نمی‌شود وقتی مریض می‌شد، من امتحان داشتم، پاشویه‌اش می‌کردم و خودم هم طاقت نمی‌آوردم و حالم بد می‌شد اما درسم را خواندم. عاشق بچه‌ام هستم و احساس می‌کنم عشقی که مادربزرگم و مادرم به من داده‌اند، من هم به پسرم می‌دهم.»

او ادامه داد: «همیشه احساس می‌کنم پسرم هیچ وظیفه‌ای ندارد که کارهای مرا جبران کند، چون من با عشق این کار را کرده‌ام و اصولا آدمی هستم که دنبال جبران نیستم. من اگر کسی را دوست داشته باشم، دنبال ترازو گذاشتن نیستم که یک کیلو محبت کرده‌ام و باید یک کیلو محبت ببینم! من عاشق بچه‌ام و اگر بچه‌دار نمی‌شدم، حتما از پرورشگاه بچه می‌آوردم. دیدن قد کشیدن بچه خیلی جذاب است و آدم مقیاس کوچکی از خلق شدن را می‌بیند.»

نظری افزود: «مادر بودن سخت اما شیرین است. هر لحظه که بچه‌ات را می‌بینی، خدا را شکر می‌کنی به این مقام رسیده‌ای و مادر چنین بچه‌ای هستی.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج