adexo3
۱۱۸۸۶۹۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«مرد عنکبوتی» تاریخ‌ساز شد

فیلم «مردعنکبوتی، راهی به خانه نیست» در دوران کرونا که سینما رفتن رونق سابق را ندارد با رسیدن به رکورد فروش یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون دلاری تاریخ ساز شد.

خبرآنلاین: فیلم «مردعنکبوتی، راهی به خانه نیست» در دوران کرونا که سینما رفتن رونق سابق را ندارد با رسیدن به رکورد فروش یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون دلاری تاریخ ساز شد.

«مرد عنکبوتی» تاریخ‌ساز شد

در آخر هفته، ماجراجویی کمیک سونی با ۱.۶۹ میلیارد به ششمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد .«مرد عنکبوتی، راهی به خانه نیست»، از «دنیای ژوراسیک» با ۱.۶۷ میلیارد دلار و «شیر شاه» با ۱.۶۶ میلیارد دلار فروش گذشت.
اکنون در آخرین هفته اکران خود، به جایگاه اول در آمریکای شمالی بازگشت و بین جمعه تا یکشنبه ۱۴.۱ میلیون دلار به همراه ۲۷.۷ میلیون دلار در خارج از کشور به فروش رساند. این فیلم با بازی تام هالند در ماه دسامبر اکران شد و ۷۲۱ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۹۷۰.۱ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد.
در خارج از ایالات متحده نیز به عنوان چهارمین فیلم بزرگ تاریخ شناخته می‌شود، این اثر ابر قهرمانی به‌ویژه در بریتانیا با ۱۱۶ میلیون دلار تا به امروز خوب عمل کرده است. سایر مناطق پردرآمد شامل مکزیک با ۷۳.۴ میلیون دلار، کره جنوبی با ۶۰.۶ میلیون دلار و فرانسه با ۵۹.۹ میلیون دلار نیز آمار خوبی را برای این فیلم ثبت کرده اند. نکته قابل توجه این است که این فیلم بدون اکران در چین که یکی از بازار های بزرگ جهانی است موفق به شکستن رکورد ها شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج