adexo3
۱۱۸۸۹۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رپورتاژ آگهی

رکورد تولید لباسشویی در ایران شکسته شد!

در جشنی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از ۶۰۰ هزارمین محصول تولید شده از سوی این شرکت در سال جاری رونمایی شد.

در جشنی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از ۶۰۰ هزارمین محصول تولید شده از سوی این شرکت در سال جاری رونمایی شد.

رکورد تولید لباسشویی در ایران شکسته شد!

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، انتخاب الکترونیک ، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات لوازم خانگی در ایران است که سهم قابل توجهی از تولید محصولات مختلف سبد کامل لوازم خانگی در کشور دارد و برهمین اساس حجم چشمگیری از نیاز خانواده‌های ایرانی در بازار‌های لوازم خانگی از سوی محصولات برند‌های وابسته به این گروه صنعتی (اسنوا، دوو و بُست) تامین می‌شود.

حرکت بر اساس رویکرد‌های جدید اقتصادی، تولید و طراحی محصولات جدید لوازم خانگی مبتنی بر نیاز خانواده‌های ایرانی، عمق ساخت داخل بالای محصولات و عدم وابستگی به کشور‌های خارجی برای تولید، تامین به موقع محصولات مورد نیاز بازار و سبد‌های محصولی متنوع از لحاظ قیمت و فناوری، از جمله مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی انتخاب الکترونیک در صنعت و بازار لوازم خانگی ایران است که باعث شده این گروه صنعتی پرچمدار تحقیق و توسعه، تولید، فروش، لجستیک و خدمات پس از فروش لوازم خانگی در کشور باشد.

به گفته مهدی نصری، مدیر محصول شوینده در انتخاب الکترونیک لباسشویی‌های تولید شده در انتخاب الکترونیک حاصل تلاش یک تیم چندهزارنفری برای تولید بهترین محصول منطبق با نیاز مشتری است و تولید ۶۰۰ هزارمین محصول لباسشویی در یک سال نشان دهنده جهش تقریبا دوبرابری تولید محصول نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

بر اساس این گزارش، در جشنی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از ۶۰۰ هزارمین محصول تولید شده از سوی این شرکت در سال جاری رونمایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج