۱۱۸۹۲۱۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

نماینده زابل، اظهاراتش علیه رئیسی را گردن نگرفت

نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه از عاملان انتشار کلیپ موهن علیه بنده و دولت به قوه قضائیه شکایت می‌کنم، گفت که از شخص رئیس جمهور حمایت می‌کنم.

ایران نوشت: نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه از عاملان انتشار کلیپ موهن علیه بنده و دولت به قوه قضائیه شکایت می‌کنم، گفت که از شخص رئیس جمهور حمایت می‌کنم.

حبیب‌الله دهمرده درخصوص کلیپ منتشر شده از وی گفت: اخیراً در مصلای نماز جمعه سیستان بنده سخنرانی داشتم که کلیپ تقطیع شده‌ای از آن را در فضای مجازی منتشر کردند افراد زیادی در آن سخنرانی حضور داشتند و آن را ضبط کردند و کاملاً مشخص است که بنده چه صحبت‌هایی کردم.

وی افزود: با بریدن سخنان من و کنار هم قرار دادن آنان به گونه‌ای وانمود شده است که من ریاست جمهوری را مورد اهانت قرار داده‌ام در حالی که هرگز علیه رئیس جمهوری چنین سخنانی نه گفته و نه خواهم گفت. دهمرده تأکید کرد: برخی افراد فرصت‌طلب که منافع‌شان از اظهارات صریح و حق‌طلبانه بنده به خطر می‌افتد، این کلیپ تصویری را منتشر کردند.

وی ادامه داد: این افراد بارها در سخنرانی‌های بنده در جلسات متعدد حضور یافته و مراسم را برهم زدند اما هیچ وقت علیه آنها شکایتی مطرح نکردم. دهمرده افزود: برای اولین بار از منتشرکنندگان این کلیپ شکایت خواهم کرد و عاملان این اقدام را پیگیری قضایی می‌کنم.

نماینده مردم زابل در مجلس با تأکید بر اینکه از شخص رئیس جمهور حمایت می‌کنم گفت: از نظر بنده آیت‌الله رئیسی در خط مقام معظم رهبری است و در راستای تحقق فرمایشات ایشان تلاش می‌کند لذا بنده از رئیس‌ جمهور حمایت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیزاده

      اینا بخودشون هم دروغ میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج