۱۱۹۰۲۷۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

رپورتاژ آگهی

معایب شستشوی فرش ارزان

شستشوی فرش جزء کار‌های لازم و ضروری بوده که همه افراد به دنبال یافتن کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشند؛ اما دقت کنید که معایب شستشوی فرش ارزان در صورت انتخاب نادرست قالیشویی زیاد است.

شستشوی فرش جزء کار‌های لازم و ضروری بوده که همه افراد به دنبال یافتن کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشند؛ اما دقت کنید که معایب شستشوی فرش ارزان در صورت انتخاب نادرست قالیشویی زیاد است.

معایب شستشوی فرش ارزان

عوامل موثر بر نرخ قالیشویی

فرش جزء لوازم بسیار مهم و ضروریه هر خانه‌ای است که صاحبان آن ترجیح می‌دهند تا در بهترین شرایط مورد شستشو قرار بگیرد. اما هزینه‌های مربوط به شستشو و سایر خدمات دیگر که توسط قالیشویی‌ها ارائه می‌شود، نیز جزء عوامل مهم در انتخاب است.

معمولاً نرخ قالیشویی بر اساس تعرفه‌های اتحادیه رسمی قالیشویان مشخص می‌گردد. هر مجموعه با توجه به شرایط و نوع کاری که برای فرش‌ها انجام می‌دهد، اقدام به ارائه لیست قیمت می‌کند.

از مهم‌ترین عوامل موثر بر نرخ شستشوی فرش عبارت اند از:

  • ابعاد فرش

ابعاد و اندازه فرش‌ها اولین و مهمترین فاکتور در قیمت گذاری است.

  • نوع فرش

دستباف و ماشینی بودن فرش‌ها و نوع بافت و جنس الیاف بکار برده شده در آن‌ها می‌تواند بر قیمت گذاری تاثیر داشته باشد.

  • درخواست ترمیم و خدمات جانبی

در صورت نیاز به دریافت خدمات جانبی مانند اعلاشویی ، خدمات ترمیم و رفو هزینه‌های شستشو تغییر پیدا می‌کند.

مشکلات شستشوی فرش با قیمت ارزان

قیمت ارزان جزء عواملی است که مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد؛ اما همه افراد به دنبال دریافت کیفیت مناسب و قیمت ارزان هستند.

همانطور که گفته شد، قیمت شستشوی فرش متناسب با برخی از عوامل و شرایط مشخص می‌گردد؛ اما چرا برخی از قالیشویی‌ها قیمت‌های پایین تری اعلام می‌کنند؟

برخی از مراکز قالی شویی برای جذب مشتری بیشتر با تبلیغات گسترده تر، اقدام به دریافت هزینه‌های کمتر می‌نمایند. اما برای جبران این هزینه‌ها از مواد شوینده نامناسب استفاده می‌نمایند که می‌تواند بر بافت و الیاف فرش تاثیر منفی بگذارد.

همچنین استفاده از دستگاه‌های از رده خارج یا شستشوی دستی به جای استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و شستشوی با کیفیت، سبب می‌شود تا هزینه‌های کارگاه کاهش پیدا کند. اما نتیجه شستشو مناسب نمی‌باشد.

معایب شستشوی فرش ارزان

مراکز قالیشویی با قیمت ارزان

شاید در تماس با مراکز قالیشویی که با قیمت ارزان خدمات خود را ارائه می‌دهند، قیمت‌های کمتری را نسبت به تعرفه‌های معمول دریافت نمایید. اما در نهایت با قرار دادن برخی از آیتم‌ها و شرایط در شستشو مانند: تعداد دفعات شستشوی بالاتر، لکه بری، شستشو با مواد خاص شوینده، اعلاشویی و مواردی از این قبیل هزینه‌های بسیار بالاتر دریافت کنند که یک نوع فریب مشتری است.

همه مردم به دنبال دریافت قیمت مقرون بصرفه و به همراه کیفیت می‌باشند. اگر به دنبال یافتن چنین مراکزی می‌باشند. قالیشویی ادیب می‌تواند خدمات خوبی را در این حوزه ارائه دهد. قالیشویی ادیب با به کارگیری دستگاه‌های مکانیزه و استفاده از مواد شوینده استاندارد سعی کرده تمامی خدمات با کیفیت بالا انجام گردد. همچنین این قالی شویی با ضمانت نامه کتبی خدمات خود را گارانتی می‌نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرد. علاوه بر آن با کلیک روی کلمه قالیشویی آنلاین میتوانید به صورت انلاین ثبت سفارش نمایید و از تخفیف ۲۰ درصدی ادیب بهرمند شوید.

شماره تماس:

۰۲۱۴۷۰۴

www.adibcarpet.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج