۱۱۹۰۴۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازداشت ۱۱ نفر از عوامل نزاع در محوطه تئاتر شهر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح جزئیات نزاع تعدادی از بساط‌‌گستران در پارک دانشجو و محوطه مجموعه تئاتر شهر، از دستگیری عاملان این نزاع خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح جزئیات نزاع تعدادی از بساط‌‌گستران در پارک دانشجو و محوطه مجموعه تئاتر شهر، از دستگیری عاملان این نزاع خبر داد.

بازداشت ۱۱ نفر از عوامل نزاع در محوطه تئاتر شهر

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به بازداشت عوامل درگیری در محوطه تئاتر شهر، در این رابطه اظهار کرد: روز جمعه مورخه هشتم بهمن ماه تعدادی از بساط‌گستران محوطه پارک دانشجو با هم درگیری کلامی پیدا کردند و دقایقی بعد با بالاگرفتن نزاع کلامی، شکل درگیری آنها نیز به فیزیکی تبدیل شده و در همین حین این افراد از سلاح سرد برای درگیری استفاده کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه بلافاصله مأموران پلیس 110 و کلانتری 129 جامی در محل حاضر شدند، افزود: با حضور مأموران،این افراد متواری شده و پا به فرار گذاشتند که در همان محل چهار نفر از این افراد دستگیر شدند.

وی ادامه داد:‌ ساعاتی بعد با حضور سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری و عوامل پایگاه هشتم امنیت با درایت مأموران و بررسی‌های تخصصی، دیگر افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند و اکنون 11 نفر عوامل دخیل در درگیری در بازداشت به سر می‌برند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه سه نفر از این نفرات مصدوم شده بودند، خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج